> Voliotaki: ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ τα ATM's των ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ στο ΚΕΝΤΡΟ του ΒΟΛΟΥ

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ τα ATM's των ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ στο ΚΕΝΤΡΟ του ΒΟΛΟΥ



















ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Καλησπέρα Voliotaki,
Είμαι ένας από τους εκατοντάδες φοιτητές που σπουδάζω στην πόλη σας. Σήμερα το πρωί, όπως και αρκετοί συμφοιτητές μου, συμμετείχαμε στις κινητοποιήσεις, ακολουθώντας την πορεία των εργαζομένων και των σωματείων τους. Μετά το τέλος της πορείας παρατήρησα ότι...
το ATM συγκεκριμένου υποκαταστήματος τράπεζας ήταν ανοιχτό και σκέφτηκα ανάληψη, γιατί είχα ξεμείνει από χρήματα. Δεν είχα όμως την κάρτα μαζί μου. Έτσι, σκέφτηκα να πραγματοποιήσω την ανάληψη αργότερα, μέσα στο απόγευμα, φεύγοντας από το σπίτι μου για να πάω στους φίλους μου που μένουν στη Ν. Ιωνία. Μάταιος κόπος! Αφού όπως παρατήρησα το απόγευμα, τόσο εκείνο το ATM, όσο και κάθε άλλο ATM στο κέντρο της πόλης μόνο διάθεσιμα δεν ήταν. Ήταν όλα σφραγισμένα. Μα καλά, ήταν ανοιχτό μετά το τέλος των πορειών και είναι κλειστό το απόγευμα που δεν υπάρχει καμία πορεία; Τι συνέβη; Θα μας τρελάνουν;

Όπως καταλαβαίνετε, όχι μόνο χρήματα δεν έβγαλα, αλλά διέσχισα και όλη αυτή την διαδρομή, από το κέντρο μέχρι τη Ν. Ιωνία, με τα πόδια. Δεν με χάλασε, έκανα και γυμναστική. Απορώ όμως, τι θα συνέβαινε εάν εγώ σήμερα νωρίς το πρωί για κάποιο λόγο έπρεπε να φύγω για την Θεσσαλονίκη, από την οποία κατάγομαι ή τι θα συνέβαινε εάν για επείγον λόγο χρειάζομουν μέσα στα άγρια μεσάνυχτα για παράδειγμα ένα ταξί; Ποιοί αποφασίζουν για αυτά;

Ήμουν πολύ τσαντισμένος και ήθελα κάπου να τα πω για να ξεσπάσω! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την πιθανή δημοσίευση.


BLOG VOLIOTAKI

Αυτό είναι ΜΟΝΟ ΕΝΑ από τα δεκάδες σχετικά μηνύματα αναγνωστών για το συγκεκριμένο θέμα!