> Voliotaki: ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ανθρωπάκια!

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ανθρωπάκια!

Mια ιστορία που ακούγεται από πολλούς εδώ και χρόνια…Πολλοί αμφισβητούν ότι είναι αληθινή παρόλα αυτά αξίζει να τη διαβάσουμε.
Πρόκειται για περιστατικό ανάμεσα σε επιβάτη αφρικανικής καταγωγής και κυρία μέσης ηλικίας, η οποία επέδειξε ρατσιστική συμπεριφορά κατά του πρώτου.
Διαβάστε την περιγραφή και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:

“Μόλις μπαίνει στο λεωφορείο επιβάτης αφρικανικής καταγωγής, κυρία μέσης ηλικίας αρχίζει να διαμαρτύρεται, φωνάζοντας “ο μαύρος δεν έχει εισιτήριο”.
‘Έχω κάρτα” αντιδράει αμέσως αυτός, μα η κυρία δεν τον πιστεύει, ενώ οι γύρω επιβάτες δυσανασχετούν με τη ρατσιστική εμμονή της: “εμάς γιατί δεν μας ρωτάς αν έχουμε εισιτήριο;”. “Θα σου δείξω την κάρτα μου, αν μου δείξεις το εισιτήριό σου”, της λέει αυτός.
Η κυρία βγάζει το εισιτήριο κι ο συνομιλητής της αμέσως το αρπάζει και το τρώει. Έξαλλη αυτή, σκασμένο στα γέλια το λεωφορείο.
Στην αμέσως επόμενη στάση ανεβαίνει ελεγκτής. Ο επιβάτης αφρικανικής καταγωγής του επιδεικνύει την κάρτα απεριορίστων διαδρομών του.
Έρχεται η σειρά της εν λόγω κυρίας. Του λέει “δεν έχω εισιτήριο, μου το έφαγε ο μαύρος!”
“Τόσα χρόνια ελεγκτής, πρώτη φορά ακούω τέτοια απίθανη δικαιολογία”, της απαντά αυτός. “Έχω μάρτυρες, ρωτήστε τους γύρω.” “Αν είναι δυνατόν, μάλλον δεν στέκει καλά η κυρία”, πετάγεται ένας άλλος επιβάτης κι οι υπόλοιποι συμφωνούν.
Συμπέρασμα πρώτο: η κυρία αυτή πλήρωσε πρόστιμο γιατί ήταν ρατσίστρια. Μάλλον θα το ξανασκεφτεί πριν το ξανακάνει.
Συμπέρασμα δεύτερο: ο ρατσισμός αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά, όταν αντιμετωπίζεται έξυπνα και συλλογικά.