Αυξάνει το υπουργείο τα μέτρα για τον εντοπισμό όσων δεν πληρώνουν
εισιτήριο στα ΜΜΜ – Στόχος η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής κατά 50%
Σε 53% ανέρχεται το ποσοστό των επιβατών που έχει αποδεχτεί ή παραχωρήσει το εισιτήριό του σε άλλο επιβάτη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε υπό την εποπτεία του καθηγητή του ΕΜΠ και προέδρου του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων, Μ. Καρλαύτη, ως συνέχεια αντίστοιχης έρευνας του 2008, το 44% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα συμμετείχε από δω και πέρα στη διαδικασία....
Να σημειωθεί πως το ποσοστό, εκτοξεύεται μεταξύ των επιβατών του μετρό και φτάνει πλέον το 75%.
Το 61% πάλι δηλώνει ότι παρατηρεί συχνά το φαινόμενο.
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι επιβάτες επιλέγουν από το να προσφέρουν το εισιτήριό τους να το αφήνουν επάνω στα ακυρωτικά μηχανήματα.
Τα αυξημένα αυτά ποσοστά εισιτηριοδιαφυγής είναι που ώθησαν και την κυβέρνηση να αυξήσει τους ελέγχους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και να εισάγει αντικίνητρα για περιορισμό του φαινομένου.
Το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εφαρμόζει από τη Δευτέρα νέα μέτρα για τον εντοπισμό και σύλληψη όσων δεν πληρώνουν εισιτήριο στα ΜΜΜ με στόχο να μειωθεί μέχρι το τέλος του έτους η εισιτηριοδιαφυγή κατά 50%.
Έτσι, διπλασιάστηκαν οι έλεγχοι σε επιλεγμένους κεντρικούς σταθμούς και σταθμούς μετεπιβίβασης των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ, ενώ οι ελεγκτές από 35 αυξήθηκαν σε 80 και εργάζονται σε δύο βάρδιες ημερησίως, ακόμη και τις νυχτερινές ώρες.
Επιπλέον, σε λεωφορεία και τρόλεϊ, οι έλεγχοι θα ενισχυθούν με την ενεργοποίηση των εθελοντών ελεγκτών και σε συμφωνία με τις διοικήσεις και τα σωματεία εργαζομένων ο αριθμός των ελεγκτών σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα αυξηθεί στους 80.
Σε 53% ανέρχεται το ποσοστό των επιβατών που έχει αποδεχτεί ή παραχωρήσει το εισιτήριό του σε άλλο επιβάτη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε υπό την εποπτεία του καθηγητή του ΕΜΠ και προέδρου του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων, Μ. Καρλαύτη, ως συνέχεια αντίστοιχης έρευνας του 2008, το 44% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα συμμετείχε από δω και πέρα στη διαδικασία....
Να σημειωθεί πως το ποσοστό, εκτοξεύεται μεταξύ των επιβατών του μετρό και φτάνει πλέον το 75%.
Το 61% πάλι δηλώνει ότι παρατηρεί συχνά το φαινόμενο.
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι επιβάτες επιλέγουν από το να προσφέρουν το εισιτήριό τους να το αφήνουν επάνω στα ακυρωτικά μηχανήματα.
Τα αυξημένα αυτά ποσοστά εισιτηριοδιαφυγής είναι που ώθησαν και την κυβέρνηση να αυξήσει τους ελέγχους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και να εισάγει αντικίνητρα για περιορισμό του φαινομένου.
Το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εφαρμόζει από τη Δευτέρα νέα μέτρα για τον εντοπισμό και σύλληψη όσων δεν πληρώνουν εισιτήριο στα ΜΜΜ με στόχο να μειωθεί μέχρι το τέλος του έτους η εισιτηριοδιαφυγή κατά 50%.
Έτσι, διπλασιάστηκαν οι έλεγχοι σε επιλεγμένους κεντρικούς σταθμούς και σταθμούς μετεπιβίβασης των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ, ενώ οι ελεγκτές από 35 αυξήθηκαν σε 80 και εργάζονται σε δύο βάρδιες ημερησίως, ακόμη και τις νυχτερινές ώρες.
Επιπλέον, σε λεωφορεία και τρόλεϊ, οι έλεγχοι θα ενισχυθούν με την ενεργοποίηση των εθελοντών ελεγκτών και σε συμφωνία με τις διοικήσεις και τα σωματεία εργαζομένων ο αριθμός των ελεγκτών σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα αυξηθεί στους 80.