Την απώλεια της πρωτιάς - για πρώτη φορά, μεταξύ των χωρών της ΕΕ, καταγράφει η ελληνική σημαία ως συνέπεια της ελαφριάς μείωσης του ελληνικού νηολογίου και της σημαντικής αύξησης του νηολογίου Μάλτας
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) η Μάλτα με 46,4 εκατ. gt καταλαμβάνει την πρώτη θέση στη σχετική κατάταξη του εμπορικού στόλου της Ευρώπης με βάση τη σημαία, ενώ το ελληνικό νηολόγιο τη δεύτερη θέση με 36,89 εκατ. gt
Εκτός από συγκυριακούς λόγους που συνδέονται με επιχειρηματικές κινήσεις, όπως π.χ. η πώληση πλοίων, η απώλεια δεν αποκλείεται να οφείλεται και στο γεγονός ότι το ελληνικό νηολόγιο παραμένει ακριβό.
Υπολογίζεται ότι η ελληνική σημαία σε ένα πλοίο μέσου μεγέθους είναι περί τις 400.000 δολάρια ακριβότερη το χρόνο σε σύγκριση με άλλες σημαίες.
Εκτός από συγκυριακούς λόγους που συνδέονται με επιχειρηματικές κινήσεις, όπως π.χ. η πώληση πλοίων, η απώλεια δεν αποκλείεται να οφείλεται και στο γεγονός ότι το ελληνικό νηολόγιο παραμένει ακριβό.
Υπολογίζεται ότι η ελληνική σημαία σε ένα πλοίο μέσου μεγέθους είναι περί τις 400.000 δολάρια ακριβότερη το χρόνο σε σύγκριση με άλλες σημαίες.