"ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ"
Να προωθηθεί με ταχύτερες διαδικασίες το νομοσχέδιο για να τεθεί όριο στη δράση των εισπρακτικών εταιρειών ζητούν οι οργανώσεις των καταναλωτών από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Β. Κεγκέρογλου, η οποία κοινοποιείται και στον γενικό γραμματέα Καταναλωτή κ. Δ. Σπυράκο και στην οποία σημειώνεται ότι ενώ βρισκόμαστε στα πρώτα βήματα εφαρμογής ρύθμισης των χρεών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών (Ν.3869/2010) οι εισπρακτικές εταιρείες εμμένουν σε πρακτικές του παρελθόντος «με μη νόμιμο, σκληρό τρόπο , απάνθρωπο, για τα ήθη του μέσω Έλληνα καταναλωτή».
Όπως σημειώνεται, καθημερινά, η ένωση (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ) δέχεται τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας καταναλωτών για τους τρόπους επικοινωνίας που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν οι εισπρακτικές εταιρείες (πχ καλούν με απόκρυψη του τηλεφωνικού αριθμού τους, δεν λένε από που καλούν και ποιους εκπροσωπούν και αναφέρουν προσωπικά στοιχεία του οφειλέτη και σε τρίτα άτομα που τυχόν απαντήσουν στην κλήση τους).
Η οργάνωση των καταναλωτών αναφέρει ότι οι καταναλωτές πιέζονται πολύ από αυτή τη συμπεριφορά και όσοι βρίσκονται στην διαδικασία ρύθμισης των οφειλών του, αποπροσανατολίζονται καθώς από τη μια μεριά υπάρχουν οι ρυθμίσεις του Νόμου 3869/2010 και από την άλλη , τα παραπλανητικά «παπαγαλάκια» που αναφέρονται στα 'αρνητικά'' της ρύθμισης και ακόμα η απειλή «περί ρευστοποίησης περιουσιακών στοιχείων».
Γι' αυτούς τους λόγους, όπως σημειώνεται προτείνεται η όσο το δυνατόν ταχύτερη κατάθεση στη Βουλή νομοθετικού πλαισίου διότι '«είναι αδιανόητο και εντελώς αντίρροπο ,δανειολήπτης που βρίσκεται σε διαπραγμάτευση ρύθμισης των οφειλών του να δέχεται πιέσεις από τις εισπρακτικές για δικόγραφα (διαταγές πληρωμής ρευστοποιήσεις )''.
Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Β. Κεγκέρογλου, η οποία κοινοποιείται και στον γενικό γραμματέα Καταναλωτή κ. Δ. Σπυράκο και στην οποία σημειώνεται ότι ενώ βρισκόμαστε στα πρώτα βήματα εφαρμογής ρύθμισης των χρεών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών (Ν.3869/2010) οι εισπρακτικές εταιρείες εμμένουν σε πρακτικές του παρελθόντος «με μη νόμιμο, σκληρό τρόπο , απάνθρωπο, για τα ήθη του μέσω Έλληνα καταναλωτή».
Όπως σημειώνεται, καθημερινά, η ένωση (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ) δέχεται τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας καταναλωτών για τους τρόπους επικοινωνίας που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν οι εισπρακτικές εταιρείες (πχ καλούν με απόκρυψη του τηλεφωνικού αριθμού τους, δεν λένε από που καλούν και ποιους εκπροσωπούν και αναφέρουν προσωπικά στοιχεία του οφειλέτη και σε τρίτα άτομα που τυχόν απαντήσουν στην κλήση τους).
Η οργάνωση των καταναλωτών αναφέρει ότι οι καταναλωτές πιέζονται πολύ από αυτή τη συμπεριφορά και όσοι βρίσκονται στην διαδικασία ρύθμισης των οφειλών του, αποπροσανατολίζονται καθώς από τη μια μεριά υπάρχουν οι ρυθμίσεις του Νόμου 3869/2010 και από την άλλη , τα παραπλανητικά «παπαγαλάκια» που αναφέρονται στα 'αρνητικά'' της ρύθμισης και ακόμα η απειλή «περί ρευστοποίησης περιουσιακών στοιχείων».
Γι' αυτούς τους λόγους, όπως σημειώνεται προτείνεται η όσο το δυνατόν ταχύτερη κατάθεση στη Βουλή νομοθετικού πλαισίου διότι '«είναι αδιανόητο και εντελώς αντίρροπο ,δανειολήπτης που βρίσκεται σε διαπραγμάτευση ρύθμισης των οφειλών του να δέχεται πιέσεις από τις εισπρακτικές για δικόγραφα (διαταγές πληρωμής ρευστοποιήσεις )''.