Συμπληρωματικά θέλω να πω ότι:
1. Ναι προμηθεύομαι εισιτήρια με 0,90...φροντίζω να τα εκτυπώνω από τους αυτόματους πωλητές (όταν φυσικά τα μηχανήματα έχουν διαθέσιμα εισιτήρια). Βέβαια το παράπονο εδώ είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετοί αυτόματοι πωλητές ή τουλάχιστον τόσοι ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι περιοχές του Πολεοδομικού Συγκροτήματος (ορισμένα περίπτερα από τότε που τους ανάγκασαν να βάλουν ταμειακές μηχανές δεν φέρνουν πλέον εισιτήρια).
2. Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο δεν πρέπει να παραπονιέμαι για την τιμή του εισιτηρίου... διότι ακόμη κι αν δεχτώ ότι εδώ είναι επαρχία και η χρήση του λεωφορείου δεν είναι η ίδια με αυτή της Αθήνας και επομένως τα έσοδά τους είναι λιγότερα (άρα πρέπει κάπως να βγάλουν κέρδος) ας μου απαντήσει κάποιος για ποιο λόγο θα πρέπει να αγοράσω δυο εισιτήρια σε περίπτωση που δεν με βολεύει ένα λεωφορείο αλλά συνδυασμός δυο γραμμών (πχ για να πάω σε ένα φίλο στη Νέα Δημητριάδα από τη Νέα Ιωνία....χρειάζομαι το Νο2 και το Νο3)... Προφανώς και θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη διάρκεια το εισιτήριο και να μην παύει να ισχύει αφού κατέβω από μια και μοναδική χρήση σε μια γραμμή.
3. Ως προς την ίδια τιμή... συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει μια μικρή διαφορά για να αποτρέπονται όσοι βαριούνται να εκδόσουν εισιτήριο πριν μπούνε στο λεωφορείο... αλλά παράλληλα θα πρέπει να φροντίσουν για την διαρκή διάθεση εισιτηρίων (κατά προτίμηση με αυτόματους πωλητές) σε όλοκληρη την περιοχή που καλύπτει το Αστικό Κτελ Βόλου. Αν γινόταν αυτό δεν θα "τιμωρούσαν" κανένα...αφού κανένας δεν θα αγόραζε από τον οδηγό.
4. Όσον αφορά τον αν καθυστερούν οι οδηγοί...αυτό είναι άλλο ζήτημα. Ήδη καθυστερούν....μιλούν στα κινητά τους και αποσυντονίζονται..;)
5. Τέλος ένα σχόλιο για τις σπατάλες.... αναρωτιέμαι για τον ρόλο των ελεγκτών, εφόσον ο ίδιος ο οδηγός φροντίζει να ελέγχει ποιος μπαίνει και έχει εισιτήριο και ποιός όχι.
Προφανώς και έχουν όλοι δίκιο... αφού ένα νόμισμα δεν έχει μια πλευρά. Το θέμα είναι ποια πλευρα θέλει κανείς να δει...
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ