Την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών από την ελληνική Βουλή την Παρασκευή χαιρέτισαν τα Σκόπια απόψε, αλλά ξέχασαν ότι υποτίθεται πως άλλαξαν το όνομά τους!
Η κυβέρνηση στα Σκόπια έδωσε παράλληλα συγχαρητήρια στους πολίτες της Ελλάδας και της -σκέτο- Μακεδονίας….
Σε σχετική ανακοίνωση της κυβέρνησης της γειτονικής χώρας αναφέρονται τα εξής: “Η κυβέρνηση της Δημοκρατίας της Μακεδονίας χαιρετίζει θερμά την απόφαση της ελληνικού Κοινοβουλίου να κυρώσει την ιστορική Συμφωνία των Πρεσπών, με την οποία μπαίνει τέλος σε μία διένεξη τριών δεκαετιών που εμπόδιζε την εξέλιξη στην περιοχή.

