Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η Ryanair έλαβε μόνο 2 αστέρια για την εξυπηρέτηση επιβατών, σύμφωνα με 7.901 ερωτηθέντες
Η Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά από τον βρετανικό ιστότοπο «Which», σύμφωνα με βρετανούς καταναλωτές, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι «η κακή της όψη» καλύπτεται από τα φτηνά εισιτήρια.Η εταιρεία που μπορεί μέχρι στιγμής να μην φημίζεται για τις αναπαυτικές της θέσεις ή για το καλό της φαγητό, από σήμερα έχει ακόμα έναν λόγο να μην είναι φερέγγυα, τουλάχιστον για τους Έλληνες μετά το χάος που δημιουργήθηκε με την πτήση στην Τιμισοάρα και πιο συγκεκριμένα την εκτροπή της πτήσης Λονδίνο-Θεσσαλονίκη στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.
Οι συμμετέχοντες της έρευνας κλήθηκαν να αξιολογήσουν τη Ryanair με βάση την επιβίβαση, την άνεση στα καθίσματα, το φαγητό, το ποτό και το περιβάλλον της καμπίνας.
Η συνολική βαθμολογία της εταιρείας «άγγιξε» μόλις το 40% και έλαβε μόνο 2 αστέρια για την εξυπηρέτηση επιβατών, σύμφωνα με τους 7.901 ερωτηθέντες
Άλλες βρετανικές αεροπορικές εταιρείες που δεν τα πήγαν καλά στη βαθμολογία και βρίσκονται στον πάτο της λίστας σχετικά με την εξυπηρέτηση επιβατών ήταν η Thomas Cook με 52%, η Wizz Air με 54% και η British Airways, έχοντας συνολικά 56% για την εξυπηρέτηση σε πτήσεις μικρών αποστάσεων.
Αντίθετα, η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία EasyJet έλαβε συνολική βαθμολογία 63% για τις υπηρεσίες της.
Τα τελευταία χρόνια η Ryanair έχει αποκτήσει κακή φήμη, τόσο που χιλιάδες επιβάτες αρνούνται να ταξιδέψουν ξανά με την εταιρεία.
«Τα τελευταία δυο χρόνια, η Ryanair έχει ακυρώσει χιλιάδες πτήσεις, έχει ”καστρέψει” τις διακοπές πολλών επιβατών και παραβιάζει τους κανόνες όσον αφορά την αποζημίωση. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι επιβάτες έχουν αγανακτίσει.
Ήρθε η ώρα να αρχίσουν να ταξιδεύουν με ανταγωνιστές της εταιρείας, οι οποίοι αποδεικνύουν ότι το γεγονός ότι είναι χαμηλού κόστους, δεν σημαίνει ότι οι υπηρεσίες πρέπει να είναι αντίστοιχές του», δήλωσε ο ταξιδιωτικός συντάκτης, Ρόρι Μπόλαντ.