> Voliotaki: Xρήστος...

Σάββατο 21 Ιουλίου 2018

Xρήστος...

Να σας πω τι καταλαβαίνω; Θα σας πω...

Σε ένα θέμα όπως του αδερφού μου Χρήστου, ποτέ δεν φαντάζονταν ότι θα υπήρχε θέμα συμφερόντων!!!

Σε ένα άνθρωπο όπως ο Χρήστος, οφείλουμε όλοι μας να είμαστε ευαίσθητοι και να καταδικάζουμε το γεγονός.

Ευτυχώς αρκετοί φίλοι μου στάθηκαν αξιοπρεπώς δίπλα και στήριξαν με ένα απλό αλλά σημαντικό like η με μια κουβέντα τους, η οποία για εμένα είναι σημαντική και παίρνω δύναμη να συνεχίσω.

Αυτοί όμως που βάζουν το προσωπικό συμφέρον πάνω από ένα τέτοιο
γεγονός, αυτοί που κωφεύουν, αυτοί που κάνουν ότι δεν το βλέπουν, για εμένα έχουν σβήσει.

Και αυτοί είναι:

Νίκη Βόλου. Ολυμπιακός Βόλου. Οργανομενοι οπαδοι. Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου. Κοινωνικές δομές που έχουν ευθύνη να παρέμβουν. Νομος και δικαιοσύνη. Πολιτικοί του νομού μας. Όσοι σιώπησαν για να μην χάσουν μια διαφήμιση, για να μην χάσουν ψηφαλακια και όσους κάνανε εκπτώσεις στα ιδανικά τους, βάζοντας υπεράνω το συμφέρον τους...

Εγώ σας δηλώνω, ίσως κάποιοι να το έχουν καταλάβει, ότι εκπτώσεις στον Χρήστο δεν κάνω. Εχθρός μου οποίος τον ενοχλεί, οποίος τον πειράζει και όποιος δεν τον σέβεται.

Χρόνια τώρα γίνανε επεισόδια εις βάρος του Χρήστου που άξιζαν τις νομικές συνέπειες. Μια από αυτές ήταν και το περιστατικό πριν κάποια χρόνια, όπου από δύο άτομα με κασκόλ του Ολυμπιακού Βόλου, τον χτύπησαν και τον πετάξανε στους κάδους σκουπιδιών.

Έρχομαι λοιπόν σήμερα και λέω, όπως είπα και τότε, ότι αυτοί που δείχνουν καλοί, αυτοί που δείχνουν κύριοι, έχουν πολλά σκοτεινά σημεία μέσα τους και πολλά κόμπλεξ που κουβαλούν. Αυτοί ψάχνουν ανθρώπους σαν τον Χρήστο και βγάζουν όλο το μίσος και το κόμπλεξ που τους διακατέχει.

Όλοι εσείς λοιπόν που διαλέξατε την σιωπή, που περάσατε ένα γεγονός έτσι, για να μην χάσετε... Τέλος.-
Από σήμερα θα υπάρχουν εξώδικα που θα καλούν, ποδοσφαιρικές ομάδες, το αστικό ΚΤΕΛ, συγκεκριμένους οργανωμένους οπαδούς, αν δεν έχουν την δική μου έγκριση για τον Χρήστο, για οποία αυθερετη ενέργεια τους προς τον Χρήστο, θα φέρουν και την συνέπεια του νόμου.

Ευχαριστώ εσάς που αγαπάτε αγνά τον Χρήστο, που με στηρίξατε και με τηλεφωνήματα, αλλά και με προσωπικά μηνύματα, πάνω από συμφέροντα.

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου...

Ιωσήφ.