> Voliotaki: O MΠΟΓΔΑΝΟΣ ετοιμάζει μήνυση...

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

O MΠΟΓΔΑΝΟΣ ετοιμάζει μήνυση...

Μπογδάνος: Όλος ο χαμός έγινε επειδή αυτή τη φορά το πήρε είδηση το Μαξίμου
...σε όποιον έγραψε την ανα-
κοίνωση που εξέδωσε το Μέ-
γαρο Μαξίμου!...

Γιατί, όπως ισχυρίστηκε,  "προσβάλλει το ήθος του"...

Οπως είπε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Αegean Voice 107,5 H Φωνή του Αιγαίου»:

«Για κάποιο λόγο, ο σταθμός στον οποίο έχω εργαστεί τα 6-7 τελευταία χρόνια, ο σταθμός ο οποίος με έχει στηρίξει όταν έκανα πραγματικά λάθη, διότι το προχθεσινό μου δεν είναι λάθος, και ο σταθμός ο οποίος με έχει αναδείξει ουσιαστικά, ανεχόμενος τα λάθη που έχω κάνει στου κασίδη το κεφάλι, διαμορφώνοντας τη δημοσιογραφική μου προσωπικότητα, θεώρησε ότι δεν μπορεί να σηκώσει αυτό το οποίο θέλω να πω.

Το κρίμα στην όλη περίπτωση είναι ότι έκανα μια αναφορά την οποία έχω ξανακάνει στο παρελθόν, δεν την είχαν πάρει είδηση και όλος αυτός ο χαμός έγινε επειδή αυτή τη φορά την πήρε είδηση το Μαξίμου. 

Και πλέον στη χώρα μας έχουμε ένα Μέγαρο Μαξίμου, το οποίο όταν δεν χαίρεται με αυτά τα οποία ακούει ή όταν προβληματίζεται ή όταν ντρέπεται ή όταν ζορίζεται με αυτά που λέγονται, δεν περιορίζεται καν στο να βγάζει ανακοίνωση, να στοχοποιεί, να κινητοποιεί τον μηχανισμό των τρολ […]».

Τέλος, σχολιάζοντας την ανακοίνωση που εξέδωσε το Μέγαρο Μαξίμου για τα όσα είπε, ανέφερε ότι θα καταθέσει μήνυση εναντίον του συντάκτη της, αφού αυτή προσβάλλει το ήθος του. 

«Γι’ αυτό τραβάω μήνυση σε όποιον το έγραψε, γιατί για το ύφος ναι, πες με τρελό, το ήθος;», ανέφερε χαρακτηριστικά...