> Voliotaki: Αυτό είναι το ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ σχέδιο των Μαχητών για να πετάξουν έξω τον ΝΤΑΝΟ! Αποκάλυψη – βόμβα για το Survivor!

Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Αυτό είναι το ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ σχέδιο των Μαχητών για να πετάξουν έξω τον ΝΤΑΝΟ! Αποκάλυψη – βόμβα για το Survivor!

Αποκάλυψη – βόμβα για τους Μαχητές του Survivor και τον Γιώργο Αγγελόπουλο έκανε ο Ορέστης Τσανγκ.
Ο πρώην παίκτης του ριάλιτι επιβίωσης, εξομολογήθηκε πως οι συμπαίκτες του τον παρότρυναν να λέει άσχημα λόγια για τον Ντάνο, προκειμένου να τον βγάλουν υποψήφιο οι Διάσημοι και μοιραία ο κόσμος να τον διώξει.
«Καρφώνει» τον Αγγελόπουλο ο Χανταμπάκης! Τι είχε γίνει πριν το επεισόδιο με την ειρωνεία για το σταυρό του Ντάνου;
«Έχοντας κερδίσει τέσσερις συνεχόμενες ασυλίες ήμουν για ένα μήνα και χωρίς να καν μπω στη διαδικασία της ψηφοφορίας. Οπότε νομίζω ότι μόνο και μόνο γι αυτή την απόφαση αρκετοί συμπαίκτες μου ήθελαν να με ψηφίσουν γιατί έλεγα την πραγματικότητα, ότι αυτός είναι ένας δυνατός παίκτης.
Και θα σας πω και κάτι που δεν το έχω πει, θα το ακούσετε εδώ τώρα, οι συμπαίκτες μου είπαν να λέω κακά πράγματα για τον Γιώργο Αγγελόπουλο διότι έτσι θα μπορούν οι διάσημοι να τον διώξουν και το κοινό αφού ακούει ότι “αυτός είναι έτσι, αυτός είναι αλλιώς” ας φύγει αυτός από το παιχνίδι.
«Άνθρωπος της παραγωγής είπε στην Παπαδοπούλου ότι εγώ…»
Αντί να βλέπουμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τον εαυτό μας, πως μπορούμε εμείς να γίνουμε καλύτεροι, να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και μετά να ξεπεράσουμε και τον αντίπαλο, λέμε πώς μπορούμε να διώξουμε αυτόν τον δυνατό παίκτη», είπε ο Ορέστης Τσανγκ.
Δείτε στο βίντεο τι είπε για το Survivor…