Μάκης Μίχος
Ο Ομπεολίξ κυβερνάει ακόμη.
Απλά περίμενα πως θα υλοποιούσε τις υποσχέσεις του κι ότι δεν θα συνέχιζε την μπόχα των πολιτικάντηδων.
Δεν θα μιλήσω δια το όλον έργον του. Για το νερό θα μιλήσω, που νόμισα πως θα πάρει τον ορθό δρόμο του, μιας κι ο Γαλάτης αντικαταστάθηκε και την θέση του πήρε ένας δάσκαλος.
Ήρθα σε επαφή αμέσως με τον νέο πρόεδρο των νερών και του έθεσα το θέμα του χλωρίου, που έχει κατακλύσει τα χωριά του Πηλίου. Εντόπισα μάλιστα το θέμα στο χωριό μου, στον Άη Βλάση.
Οι πηγές του χωριού είναι αμόλυντες και το νερό τους καθάριο. Παρόλα αυτά η ΔΕΥΑΜΒ εγκατέστησε χλωριωτές στην δεξαμενή του χωριού, με ιντερνετικά κόλπα ελέγχου, δαπανώντας και χρήμα για ανέγερση άχρηστων κτισμάτων.
Ο πρόεδρος έδειξε συγκαταβατικός. Πρότεινε μάλιστα να χλωριώνεται η δεξαμενή κάθε δεκαπέντε μέρες και να ειδοποιούνται οι κάτοικοι του χωριού από την προηγούμενη μέρα ώστε να κρατήσουν καθαρό νερό. Συμφώνησα μαζί του.
Πήγαν οι τοπικοί άρχοντες μετά από δυο μέρες να παραλάβουν από τον πρόεδρο τα κλειδιά της δεξαμενής αλλά δεν έλαβαν τίποτε. Ο πρόεδρος είχε λάβει σίγουρα νέες εντολές και τα σχέδιά του άλλαξαν…
Έγινε μια μικρή επανάσταση απ’ τους κατοίκους του χωριού μετά από λίγες μέρες και πήγαν στην δεξαμενή και ξήλωσαν τον χλωριωτή, αλλά μέσα σε λίγες ώρες η ΔΕΥΑΜΒ ήρθε κι έβαλε καινούριο χλώριο.
Φυσικά ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ δεν απαντά ούτε στο τηλέφωνο πλέον. Είναι πολύ απασχολημένος με τα «έργα» του και ο βίος των κατοίκων παντελώς δεν τον ενδιαφέρει.
Δεν μαρτυράω τι θα κάνω ως πολίτης από δω και πέρα, κύριε πρόεδρε.
Λειτουργός υπήρξα πάντα κι όχι πολιτικάντης χαραμοφάης.
Ο Ομπεολίξ κυβερνάει ακόμη.
Απλά περίμενα πως θα υλοποιούσε τις υποσχέσεις του κι ότι δεν θα συνέχιζε την μπόχα των πολιτικάντηδων.
Δεν θα μιλήσω δια το όλον έργον του. Για το νερό θα μιλήσω, που νόμισα πως θα πάρει τον ορθό δρόμο του, μιας κι ο Γαλάτης αντικαταστάθηκε και την θέση του πήρε ένας δάσκαλος.
Ήρθα σε επαφή αμέσως με τον νέο πρόεδρο των νερών και του έθεσα το θέμα του χλωρίου, που έχει κατακλύσει τα χωριά του Πηλίου. Εντόπισα μάλιστα το θέμα στο χωριό μου, στον Άη Βλάση.
Οι πηγές του χωριού είναι αμόλυντες και το νερό τους καθάριο. Παρόλα αυτά η ΔΕΥΑΜΒ εγκατέστησε χλωριωτές στην δεξαμενή του χωριού, με ιντερνετικά κόλπα ελέγχου, δαπανώντας και χρήμα για ανέγερση άχρηστων κτισμάτων.
Ο πρόεδρος έδειξε συγκαταβατικός. Πρότεινε μάλιστα να χλωριώνεται η δεξαμενή κάθε δεκαπέντε μέρες και να ειδοποιούνται οι κάτοικοι του χωριού από την προηγούμενη μέρα ώστε να κρατήσουν καθαρό νερό. Συμφώνησα μαζί του.
Πήγαν οι τοπικοί άρχοντες μετά από δυο μέρες να παραλάβουν από τον πρόεδρο τα κλειδιά της δεξαμενής αλλά δεν έλαβαν τίποτε. Ο πρόεδρος είχε λάβει σίγουρα νέες εντολές και τα σχέδιά του άλλαξαν…
Έγινε μια μικρή επανάσταση απ’ τους κατοίκους του χωριού μετά από λίγες μέρες και πήγαν στην δεξαμενή και ξήλωσαν τον χλωριωτή, αλλά μέσα σε λίγες ώρες η ΔΕΥΑΜΒ ήρθε κι έβαλε καινούριο χλώριο.
Φυσικά ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ δεν απαντά ούτε στο τηλέφωνο πλέον. Είναι πολύ απασχολημένος με τα «έργα» του και ο βίος των κατοίκων παντελώς δεν τον ενδιαφέρει.
Δεν μαρτυράω τι θα κάνω ως πολίτης από δω και πέρα, κύριε πρόεδρε.
Λειτουργός υπήρξα πάντα κι όχι πολιτικάντης χαραμοφάης.
