> Voliotaki: ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΜΠΟΥΤΑΡΗ: «Ζήτησα συγνώμη, δεν είμαι γουρούνι όρθιο…»!

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΜΠΟΥΤΑΡΗ: «Ζήτησα συγνώμη, δεν είμαι γουρούνι όρθιο…»!

Αναψαν τα αίματα στη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης για τα αποτελέσματα της σφοδρής κακοκαιρίας στο δήμο και την αντιμετώπιση των προβλημάτων από τους τοπικούς άρχοντες.
«Έστω και τώρα ζήτα μια συγνώμη, χωρίς αστερίσκους, προαπαιτούμενα και εισαγωγικά.
Δείξε ότι διοικείς τους πολιτικούς σου υφισταμένους και δεν διοικείσαι από αυτούς. Κάνε δεκτές τις παραιτήσεις ή απέπεμψε τους πολιτικά υπεύθυνους. Ευθύνη έχεις, απόδειξε ότι έχεις και ευθιξία. 
Γιατί αν περιμένεις να τους αντικαταστήσεις απλώς στις επερχόμενες αλλαγές που θα κάνεις ούτως ή άλλως, απλώς κοροϊδεύεις τους συμπολίτες μας», υποστήριξε  ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Σταύρος Καλαφάτης.
«Ότι υπάρχουν ευθύνες, πιθανότατα υπάρχουν. Έδωσα εντολή στην υπηρεσία εσωτερικού ελέγχου να κινήσει τις διαδικασίες και να δει εάν αξίζει τον κόπο να κάνουμε ΕΔΕ. Μας πρόλαβε ο εισαγγελέας για το τεράστιο κομφούζιο που δημιουργήθηκε», υποστήριξε ο δήμαρχος και πρόσθεσε απευθυνόμενος στον κ. Καλαφάτη:
«Εάν θεωρείτε ότι είμαι γουρούνι όρθιο και δεν λυπήθηκα μέσα μου, σας λέω ότι δεν είμαι. “Έχω ευαισθησίες που δεν μπορείς να φανταστείς»