> Voliotaki: Το όνομα...

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Το όνομα...

-Γεια σου, πώς σε λένε;
-Έχω σχέση.

-Α τι ωραίο όνομα, εμένα με λένε στα αρχ@δια μου.