> Voliotaki: ΘΥΤΕΣ............ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

ΘΥΤΕΣ............ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ

Αντώνης Φορλίδας
Αμβέρσα

Λένε ότι συνήθως τά θύματα τών βιασμών , ερωτεύονται τούς βιαστές τους.

Μάλλον επαληθεύονται. Δέν εξηγείται διαφορετικά η στάση τού ελληνικού λαού.

Δεκαετίες ολόκληρες τώρα, μάς βίασαν μάς εξευτέλισαν μάς σοδόμησαν κι΄εμείς μέσα σ΄ένα παρακμιακό λήθαργο, αναπολούμε τούς βιαστές μας καί φλερτάρουμε μέ τήν ιδέα τής επανάληψης τού βιασμού μας.

Αναφέρομαι στό βρώμικο πολιτικοοικονομικό κατεστημένο τού τόπου πού ασέλγησε βάναυσα καί εγκλημάτησε κατ΄εξακολούθηση είς βάρος τού ελληνικού λαού.

Μιλάω γιά τά νεοδημοκρατικά ερπετά καί τά πασοκικά σκουλήκια. Μιλάω γιά οικογενειοκρατίες σαπροφύτων Καραμανλήδων, Παπανδρέηδων, Μητσοτάκηδων, Σημίτηδων, Σαμαράδων, Βενιζέλων καί λοιπών υποκειμένων πού μονοπωλούν μέ θράσος τή διαχείρηση αυτής τής έρμης χώρας.

Μιλάω γιά τήν κλεπτομανή συντεχνία τών γνωστών επιχειρηματικών οικογενειών πού απομυζούν τό αίμα τών ελλήνων μέ πλεονεξία ανερυθρίαστα.

Είναι αυτοί οι λωποδύτες οι Λιακουνιάκηδες, οι Βαρδινογιάννηδες, οι Κυριακοί, οι
Μπόμπολες, οι Κοντομηνάδες, οι Λάτσηδες κλπ πού χρωστάνε δισεκατομμύρια στό κράτος καί καλύπτονται από μιά περίεργη ασυλία καί ομερτά.

Ολοι λοιπόν αυτοί οι παραπάνω κοπρίτες , επανεμφανίζονται προκλητικά σάν πρώιμοι σωτήρες καί διεκδικούν ξανά τήν εξουσία , αποτελειώνοντας έτσι καί τίς τελευταίες σάρκες πού απέμειναν.
Στή σύγχρονη Ελλάδα , η πολιτική ζωή μπορεί άνετα νά εγκληματεί είς βάρος τού λαού, χωρίς νά αποδίδεται Δικαιοσύνη, μέ τό πρόσχημα ότι η ποινικοποίηση τών πολιτικών υποδαυλίζει τή Δημοκρατία.

Καί ερχόμαστε τώρα λοιπόν στήν λαοπρόβλητη κυβέρνηση τού 62 % τών γιαλαντζί αριστερών πού παριστάνουν τούς επαναστάτες Τσέ Γκεβάρα τού κώλου καί υπόσχονται τήν καταπολέμηση τής διαφθοράς, τήν εύρυθμη λειτουργία τής Δικαιοσύνης, τήν απόδοση ευθυνών γιά τά πολιτικοοικονομικά εγκλήματα τού παρελθόντος , τήν Διαφάνεια καί τήν παραδειγματική τιμωρία τών ενόχων.

Αντ΄αυτού, βλέπουμε τήν αριστερή κυβέρνηση νά στήνει πρωκτό 90 μοιρών σάν μπαλαρίνα τών μπαλλέτων Μπολσόι στούς διεθνείς τοκογλύφους καί νά συσταυλίζεται μέ τήν ντόπια μπουρζουαζία τρωκτικών.

Βλέπουμε νά ξεπουλά τό Ελληνικό στόν Λάτση γιά ψίχουλα καί ταυτόχρονα νά κάνει κατασχέσεις πρώτης κατοικίας σέ εξουθενωμένους έλληνες.

Βλέπουμε εγνωσμένης αξίας λωποδύτες πού έφαγαν τόν αγλέωρα δισεκατομμύρια νά κάνουν ελεύθεροι διακοπές στή Μύκονο καί άλλοι πού πουλάν σκόρδα στόν Αλμυρό νά φυλακίζονται.

Βλέπουμε ν΄ανεβάζει ο μαίτρ τής ελληνικής κλεφτοκρατικής μπουρζουαζίας Μπόμπολας τίς τιμές στά διόδια καί οι άλλοι κόβουν τό ΕΚΑΣ τού πεινασμένου.

Αδέλφια μου , δέν τά βλέπω καλά τά πράγματα. Προσωπικά τό ξίφος πού μού απένειμε η Πατρίδα τό ακονίζω κάθε μέρα.