> Voliotaki: Το τσιγάρο....

Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Το τσιγάρο....

Το να κόψεις το τσιγάρο
είναι το πιο εύκολο πράγμα.

Εγώ το έχω κόψει τουλάχιστον 50 φορές.