> Voliotaki: H απάντηση του δημοσιογράφου – ΚΟΡΑΚΑ για τo ξύλο που μάζεψε από τους φίλους και τους οικείους του Παντελή Παντελίδη στο νοσοκομείο της Βούλας!

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

H απάντηση του δημοσιογράφου – ΚΟΡΑΚΑ για τo ξύλο που μάζεψε από τους φίλους και τους οικείους του Παντελή Παντελίδη στο νοσοκομείο της Βούλας!

stratis1
Δείτε τι έγραψε στο προφίλ του στο facebook…

“Θέλω τώρα που νιώθω καλύτερα να ενημερώσω για το τι πραγματικά συνέβη σήμερα στο πλαίσιο κάλυψης ρεπορτάζ για τον αδικοχαμένο Παντελή Παντελίδη διότι έχουν γραφτεί απίστευτες ανακρίβειες που αδικούν και εμένα και ενδεχομένως και την άλλη πλευρά που εξεδήλωσε την οργή της εναντίον μου το μεσημέρι στην είσοδο το τονίζω και ΟΧΙ στο εσωτερικό του νοσοκομείου της Βούλας.
Στο πλαίσιο ρεπορτάζ πλησίασα όντως στο σημείο στην είσοδο στην προσπάθεια μου να έχω ένα φωτογραφικό καρέ από τους συγγενείς και όσους εκείνη την ώρα βρίσκονταν στο σημείο.
Κάτι που είχε καταγραφεί ούτως η άλλως από άλλους άρα δε θα είχα κάτι παραπάνω άλλωστε δεν έστειλα ΠΟΤΕ φωτογραφία από το κινητό μου. Τραβώ λοιπόν δύο καρέ με πλάτη τις νοσοκόμες που συνοδεύουν τη μητέρα του άτυχου καλλιτέχνη το τονίζω π λ α τ η… και οπισθοχωρώ θεωρώντας ότι δε θέλω να κάνω κάτι άλλο…
Δεν τράβηξα ούτε κρυφά φωτογραφία δεν λειτούργησα σκοτεινά δεν είχα κρυφή κάμερα η κάτι άλλο σχετικό. Ξαφνικά νιώθω ένα τράνταγμα στην πλάτη από κάποιον εκ του φιλικού περιβάλλοντος ο οποίος μου βάζει τις φωνές κατανοώ ότι δεν υπάρχει λόγος να κρατήσω τα δύο ασήμαντα καρέ και του λέω πως θα σβήσω τις φωτογραφίες μπροστά του χωρίς δεύτερη κουβέντα κάτι που κάνω αμέσως. Μπροστά στα μάτια του ελέγχεται το κινητό μου το οποίο του ζητώ να μη μου το σπάσει αλλά να το ελέγξει.
Προσπαθώντας να φύγω όντας στην είσοδο του νοσοκομείου διότι δε μπήκα ποτέ μέσα ούτε και είχα πρόθεση να το κάνω νιώθω ένα κύμα απειλών αρκετών που με πλησιάζουν και κατανοώ ότι θα μου επιτεθούν. “Παλιο@@@τάνα δημοσιογράφε ακούω κάποιον να λέει και κωλοδημοσιογράφε επίσης κάποιοι από τους χαρακτηρισμούς που μου δόθηκαν.
Ξεκινά η επίθεση νιώθω την πρώτη γροθιά στο πίσω μέρος της πλάτης μου αλλά δυστυχώς προσγειώνονται και δυο μπουνιές η μια πόνεσε πολύ στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου. Ένας κύριος που ούτε καν ξέρω το όνομα του διότι δεν ανήκω στο lifestyle προσπαθεί να τους ηρεμήσει και με τη βοήθεια ενός συναδέλφου με βάζει σε ένα χώρο δίπλα. Τρέμω έχω φοβηθεί πραγματικά νιώθω ότι απειλούμαι και νιώθω ανυπεράσπιστος. Ζητάω συγνώμη με κομμένη ανάσα διαβεβαιώ ότι δεν έχω τίποτα στο κινητό μου και επαναλαμβάνω απανωτές συγνώμες για κάτι που δεν είχα αλλά είχαν όλοι οι υπόλοιποι από ότι είδα πριν λίγο γιατί έπρεπε να ξεκουραστώ.
Ο κυριος αυτός που αν σας λέει κάτι αυτό ήρθε την ώρα που με μετέφεραν στο φορειο να δει αν είμαι καλά προς τιμήν του μου λέει μην ανησυχεις δεν κινδυνευεις όλα οκ. Βγαινω με τη βοήθεια υπεύθυνου σεκιουριτα που με αφήνει σε ένα κουβουκλιο να ηρεμησω δίπλα στην έξοδο του νοσοκομείου. Είμαι ταραγμενος ποναω κιόλας αλλά λέω ελα δεν πειράζει ίσως και να το παρατραβηξες ίσως να ήταν λάθος όλο αυτό που προηγήθηκε. Το εντυπωσιακό ήταν ότι τελικά εγώ δεν είχα τίποτα απολύτως και όμως σε μενα επιτέθηκαν για λόγους που προσπαθω να κατανοησω ακόμη διότι σας το ορκιζομαι δεν έκανα τίποτα στα κρυφά και σίγουρα δεν μπήκα ποτέ στο νοσοκομείο να φωτογραφισω όπως διάβασα πτώμα…
Σε ότι με αφορά θα ζητήσω ένα συγνώμη από την οικογένεια και τους ανθρώπους που ηταν εκεί αν και δεν έκανα κάτι παραπάνω η λιγότερο από τη δουλειά μου και μάλιστα χωρίς να χρησιμοποιησω ανορθοδοξα μέσα. Βγαινοντας έξω συναντω τους άλλους συναδελφους μου αποφευγω να συζητησω τι έχει προηγηθεί και ένας εξ αυτών προθυμοποιειται να με κερασει καφέ. Θυμάμαι ότι αρχιζω και ζαλιζομαι νιωθω να ποναω στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου είναι πρησμενο. Χανω τις αισθήσεις μου. Μου είπαν ότι συνηλθα και ξαναεχασα τις αισθήσεις μου.
Με οδηγούν με φοριο για να υποβληθω σε εξετάσεις μαγνητική κτλ διότι οι γιατροί ανησυχουν για τη διπλή λιποθυμια. Τελειώνουν οι εξετάσεις μου φοράνε νάρθηκα διότι ποναω ακόμη είναι η αλήθεια και φευγω χωρίς να προκαλεσω κανεναν χωρίς να παραπονεθω σε κανέναν χωρίς να πω ούτε στους γιατρούς τι συνέβη αν και γνώριζαν όπως μου ειπαν. Ήρθα σπίτι έπρεπε να κοιμηθω…. Σηκωθηκα και είδα εκατοντάδες μηνύματα και αναπαντητες κλήσεις. Λοιπόν αν εξαιρεσουμε ότι έχω υποστεί ένα σοκ από όλο αυτό που συνέβη είμαι μια χαρά θα έχω κολαρο δυο μερουλες και πάμε παρακάτω. Έτσι ακριβώς συνέβησαν όλα σήμερα…. Έπρεπε να τα περιγραψω διότι από ότι λένε είμαι καλός στη δουλειά μου στο ρεπορτάζ… Θα ήταν άδικο και για μένα και για εκείνους να μην πω την αλήθεια….
Με εκτίμηση Στρατής Λιμνιός”