> Voliotaki: Ο ξενιτεμένος

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Ο ξενιτεμένος

Γυρίζει στην Ελλάδα κάποιος που δούλευε σαν το σκυλί 20 χρόνια στην Αφρική,
για να συναντήσει τη γυναίκα του ξανά.

Μόλις την βρίσκει την αγκαλιάζει τη φυλάει και πως κοιτάει δίπλα της βλέπει ένα μικρό κοριτσάκι
- " Τι είναι αυτό ρε γυναίκα ; " τη ρωτάει .
- " Η κόρη μας " , του απαντάει η γυναίκα του .
- " Καλά " , λέει αυτός , " και πως την κάναμε αφού εγώ λείπω . Είμαι 20 χρόνια στην Αφρική . "
- " Aντρα μου " , του λέει αυτή , " μη μου βάζεις τέτοιες ιδέες στο μυαλό μου . Δικό μας είναι . "
Τέλος πάντων τρελαίνεται αυτός , βγαίνει στο δρόμο τον χτυπάει ένα αυτοκίνητο και τον σκοτώνει . Πάει επάνω στον Aγιο Πέτρο και του λέει :
- " Σε παρακαλώ πήγαινε με στον Παντοδύναμο να Τον ρωτήσω κάτι και μετά πήγαινε με όπου Θέλεις . "
Τον πηγαίνει λοιπόν ο Aγιος Πέτρος στον Θεό και του λέει τι του έχει συμβεί και πως γίνεται να λείπει 20 χρόνια και να έχει κόρη 7 χρονών. Τότε τον ρωτάει ο Θεός :
- " Από ποιον πλανήτη είσαι τέκνο μου ; "
- " Από τη γη " , απαντάει αυτός .
- " Καλά " , λέει ο Θεός, " εγώ δεν πήγα ποτέ εκεί και μου έστειλαν γιό 33 χρονών επάνω ! "