> Voliotaki: Οι πατεράδες για τους γιούς

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Οι πατεράδες για τους γιούς

Ήταν μια μέρα δυο πατεράδες και τσακωνόντουσαν ποιανού το παιδί ήταν πιο χαζό. 
Λέει ο πρώτος: 
- Aσε ο δικός μου γιος είναι πολύ χαζός. 
- Τι λες τώρα; λέει ο άλλος, ο δικός μου είναι πιο χαζός, κοίταξε να δεις.

Έλα δω γιόκα μου. Πάρε ένα ευρώ και πήγαινε πάρε μου ένα πιάνο. Τον είδες; Πάει.
- Που να δεις τον δικό μου λέει ο άλλος, πρόσεξε έλα εδώ γιόκα μου, πήγαινε στο καφενείο να δεις άμα είμαι εκεί. Τον είδες τον μα..κα πάει! Μετά από λίγη ώρα τα δύο παιδιά συναντιούνται στο δρόμο και λέει ο ένας: 
- Τι μα..κας που είναι ο πατέρας μου, μου έδωσε ένα ευρώ να του αγοράσω πιάνο και δεν μου είπε τι μάρκα θέλει.
-Που να δεις ο δικός μου, λέει ο άλλος με έστειλε να δω άμα είναι στο καφενείο λες και δεν μπορούσε να πάρει τηλέφωνο.