> Voliotaki: ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

Αντώνης Φορλίδας
Αμβέρσα

Συνεπαρμένος από τό πατριωτικό μήνυμα τού εξαίρετου αεροπόρου στή στρατιωτική παρέλαση τής Θεσσαλονίκης "ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ", κοίταξα  κι εγώ ψηλά, γεμάτος περηφάνεια  καί αντίκρυσα τά μολυβένια σύννεφα καί τή μούχλα τής Αμβέρσας.

Η περηφάνεια μου άρχισε νά μ' εγκαταλείπει καί νά μετατρέπεται σ' ένα αδυσώπητο γιατί.

Ενα αδυσώπητο γιατί, καί μιά οργή πού μετατράπηκε σέ απύθμενο μίσος γι' αυτούς πού σκότωσαν τόν ήλιο  από τή χώρα μου, γι' αυτούς πού  έκλεψαν τήν ελπίδα καί τόν ιδρώτα τών ανθρώπων, γι' αυτούς πού ξεπουλάν σέ τιμή ευκαιρίας τά ασημικά τής Ελλάδας μου.

Γι' αυτούς τούς ελληνόφωνους ρουφιάνους, πού γεμίσαν τήν χώρα κάγκελα ,πού πουλάνε εθνικοφροσύνη καί εθνική ομοψυχία μέ μπόλικη πατρίδα καί διακατέχονται από τήν τρέλλα  καί τή δίψα τής εξουσίας ,ενισχυμένη από αυταπάτες.

Μίσος γι' αυτούς  τούς πατριδέμπορους , πατριδοκάπηλους πού έφεραν τήν όμορφη πατρίδα μου σέ πλήρη παρακμή καί τήν μετέτρεψαν σέ προτεκτοράτο διαπλεκομένων. Γι' αυτούς πού σφετερίζονται τήν πολιτική εξουσία καί μετέτρεψαν τήν ευλογημένη χώρα, σέ οικόπεδο ευκαιρίας καί πόρνη πολυτελείας.

Μούρχεται νά ουρλιάξω γιά τούς 2.600.000  άνεργους καί κοινωνικά εξαθλιωμένους  καί αδύναμους συμπατριώτες μου.

Γιά τούς ανθρώπους πού εκλιπαρούν  γιά ένα φάρμακο στά νοσοκομεία ,γιά τά παιδιά πού λιποθυμούν από τήν πείνα.

Ναί ρέ κερατάδες  καί πολιτικοί αγύρτες ,σάς μισώ. Σάς μισώ μέ λύσσα καί δολοφονική τρέλλα, μ' όλη τή δύναμη τής ψυχής μου. Μισώ όλους  εσάς πού ταυτίσατε τό ρόλο τού πολιτικού μέ τήν πουστιά.

Πώς λοιπόν , φίλε αεροπόρε καί παλιέ συνάδελφε μπορώ νά έχω μ΄όλα αυτά τό κεφάλι ψηλά, καί ειδικά όταν ξέρω ότι η διακυβέρνηση τής χώρας μας ,είναι χειρότερη από τήν οργανωμένη σικελική μαφία?

Καί μ΄αυτές τίς σκέψεις,  χτυπάει τό τηλέφωνο. Ο γιός μου . Ανεργος μηχανικός 32 χρονών.
" Πατέρα μού λέει , θέλω νά κάνω οικογένεια. Δέν έχω όμως χρήματα ν' αγοράσω προφυλακτικά...........επίσης ούτε νά φάω.

Γιέ μου, τού είπα. Θά σού στείλω τά γαλόνια μου, τίς κλάρες μου, τά παράσημά μου, τό ξίφος μου,καί τίς ευφημες μνείες μου, νά τίς πουλήσεις στά Παλιά τού Βόλου. Κάτι θά πιάσεις γιά νά βγάλεις τό μήνα.

Θά σού στείλω επίσης ,ότι μού απόμεινε από τήν χαμένη μου αξιοπρέπεια.

Αντώνης Φορλίδας
Αμβέρσα

Υ.Σ Θά παρακαλούσα θερμά τούς συμπατριώτες μου, στήν επόμενη εθνική εορτή, νά μήν κρεμάσουν τήν ελληνική σημαία στά μπαλκόνια δίπλα από τά στριγκάκια, τά λερωμένα σώβρακα τού παπού καί τίς βράκες τής γιαγιάς. Είναι αντιαισθητικό καί άκρως αντεθνικό.