> Voliotaki: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Aγαπητή κυρία Ζωγραφάκη,
Διάβασα προσεκτικά το άρθρο σας με τίτλο « Φροντιστήριο Αγγλικών: δύσκολη επιλογή»  και θα ήθελα να μοιραστώ και τη δική μου εμπειρία, καθώς βρέθηκα στην ίδια θέση με εσάς λίγα χρόνια πριν όταν η κόρη μου ήταν στην Τρίτη δημοτικού. Αυτό που έκανα ήταν να επισκεφτώ αρκετά φροντιστήρια, αλλά το μόνο που κατάφερα ήταν να μπερδευτώ περισσότερο.
  Οι φίλοι και οι γνωστοί μού πρότειναν διάφορα φροντιστήρια με βάση κυρίως τη φήμη τους ή τις οικονομικές τους προσφορές. Τελικά, εμπιστεύτηκα ένα φροντιστήριο, που ήταν τότε σχετικά καινούριο στο Βόλο, το οποίο υποσχόταν απόκτηση Lower σε 5 χρόνια χωρίς καλοκαιρινά. Yπόσχεση που τήρησε όχι μόνο ως προς τα δύο μου παιδιά αλλά και προς όλους τους συμμαθητές τους. Σχετικά με το δίλημμα που θέσατε, μπορώ με βεβαιότητα να σας πω ότι είναι δυνατόν να πάρει ένα παιδί πτυχίο στα 5 χρόνια. Συγκεκριμένα, η κόρη μου πήρε Lower στα 5 χρόνια στην Α΄ Γυμνασίου και δύο χρόνια μετά πήρε Cambridge Proficiency χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα, ενώ ο γιος μου έφτασε στο επίπεδο Proficiency στη Β΄ Γυμνασίου. Σας διαβεβαιώνω ότι αν γύριζα το χρόνο πίσω, θα έκανα ακριβώς την ίδια επιλογή. Και αυτό γιατί τα παιδιά μου τελείωσαν τα Αγγλικά τους νωρίς. Αυτά ασχολούνται με άλλα πράγματα και εγώ εξοικονόμησα χρήματα. Τέλος, αυτό που θα σας συμβούλευα να κάνετε για την επιτυχέστερη επιλογή φροντιστηρίου είναι να ελέγξετε αν υπάρχουν τα αποτελέσματα που να αποδεικνύουν ότι το συγκεκριμένο φροντιστήριο μπορεί να καταφέρει όσα  υπόσχεται. Όσο για αυτούς που ισχυρίζονται ότι δεν είναι εφικτή η απόκτηση πτυχίου στα 5 χρόνια, κατά τη γνώμη μου είτε δεν μπορούν εκείνοι να το κάνουν με τους μαθητές τους, είτε έχουν ιδιοτελείς σκοπούς. 

                                                                     Αριάδνη Χατζιάρα