ΟιΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ εφημερίδες αποκαλύπτουν τις βρώμικες συναλλαγές του Κώστα Σημίτη με το γερμανικό κατεστημένο, τις οποίες ο ελληνικός λαός πλήρωσε με δισεκατομμύρια ευρώ.
Χαρακτηριστικό στην κατεύθυνση αυτή, είναι το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της Suddeutsche Zeitung, που καρφώνει στην κυριολεξία τον πρώην πρωθυπουργό της Ελλάδας, για την παραγγελία των τεσσάρων μπαταρισμένων υποβρυχίων, που έγινε αποκλειστικά και μόνο για να σωθεί από την κατάρρευση ο γερμανικός όμιλος της HDW, που έχει έδρα στο Κίελο, που ήταν κρίσιμη εκλογική περιφέρεια για τους Σοσιαλδημοκράτες.
Η γερμανική εφημερίδα, καταγγέλλει ευθέως τους γερμανούς αξιωματούχους, για βρώμικη συναλλαγή με τον Κ. Σημίτη, την οποία βέβαια πλήρωσε με αίμα ο έλληνας φορολογούμενος.
Η γερμανική εφημερίδα, καταγγέλλει ευθέως τους γερμανούς αξιωματούχους, για βρώμικη συναλλαγή με τον Κ. Σημίτη, την οποία βέβαια πλήρωσε με αίμα ο έλληνας φορολογούμενος. Η γερμανική κυβέρνηση, απαίτησε και άλλες παραγγελίες εξοπλιστικών, προκειμένου να βάλει την Ελλάδα από το παράθυρο στο ευρώ, μια εξέλιξη που την πλήρωσε ο ελληνικός λαός με τη χρεοκοπία της χώρας και την καταλήστευση του λαού μας.
Η γερμανική εφημερίδα, καταγγέλλει ευθέως τους γερμανούς αξιωματούχους, για βρώμικη συναλλαγή με τον Κ. Σημίτη, την οποία βέβαια πλήρωσε με αίμα ο έλληνας φορολογούμενος. Η γερμανική κυβέρνηση, απαίτησε και άλλες παραγγελίες εξοπλιστικών, προκειμένου να βάλει την Ελλάδα από το παράθυρο στο ευρώ, μια εξέλιξη που την πλήρωσε ο ελληνικός λαός με τη χρεοκοπία της χώρας και την καταλήστευση του λαού μας.
Οι αποκαλύψεις του γερμανικού τύπου, θα πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο μεγάλης εισαγγελικής έρευνας, για να διαπιστωθεί πόσες συναλλαγές έκανε ο Σημίτης με τη γερμανική κυβέρνηση κάτω από το τραπέζι και πόσο στοίχισαν αυτές στον έλληνα φορολογούμενο.
Γιατί στη διάρκεια της οκταετίας Σημίτη η Siemens, η HDW, η Κράους Μαφάι, η Χόχτιφ και μια σειρά ακόμα γερμανικοί κολοσσοί, είχαν το μονοπώλιο στις κρατικές συμβάσεις και στα εξοπλιστικά, παρά το γεγονός ότι τιμολογούσαν σχεδόν στο τριπλάσιο για τις… υπηρεσίες που προσέφεραν. Το σύνολο των συμβάσεων με τις γερμανικές εταιρείες είναι χαριστικές.
Απ΄ την εκχώρηση του αεροδρομίου στην Χόχτιφ, από τα έργα του ΟΣΕ που έπαιρνε η Siemens, από το περιβόητο G4Ι για το οποίο πληρώσαμε 350 εκατομμύρια ευρώ χωρίς να λειτουργήσει και χωρίς ποτέ να έχει βάλει κανείς την υπογραφή του για να το παραλάβει. Την περίοδο Σημίτη, η Ελλάδα αγόραζε κατά εκατοντάδες τα τεθωρακισμένα από την Κράους Μαφάι και χάριζε συμβάσεις για τον ηλεκτρονικό πόλεμο.
Ένα έργο που πληρώθηκε με εκατοντάδες εκατομμύρια και ποτέ δεν παραδόθηκε.
Οι γερμανοί είναι αυτοί που πίεσαν τη σημερινή κυβέρνηση, να σταματήσει τη δικαστική έρευνα για τα εξοπλιστικά, γιατί μέσα από αυτή το ελληνικό δημόσιο, θα μπορούσε να διεκδικήσει επιστροφές δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ για τη βλάβη που έχει υποστεί.
Οι γερμανοί πιέζουν να σταματήσει η δικαστική έρευνα για να μην καούν και οι αχυράνθρωποί τους στο πολιτικό σύστημα και ειδικά ο Γιάννος Παπαντωνίου και ο Κώστας Σημίτης.
Η περίπτωση Παπαντωνίου που εξασφάλισε ασυλία από το δικαστικό σύστημα, παρά το γεγονός ότι βρέθηκαν εκατομμύρια ευρώ στο λογαριασμό της γυναίκας του και ένα δύο φορές κατάθεσε ψέματα στον ανακριτή, είναι χαρακτηριστική της γερμανικής κατοχής σε όλα τα επίπεδα.
«Αγοράσαμε υποβρύχια για να μπούμε στο ευρώ»
H γερμανική εφημερίδα Süddeutsche Zeitung φιλοξενεί στο «σαλόνι» της ένα ολοσέλιδο ρεπορτάζ παρουσιάζοντας τον Αλέξανδρο Αβατάγγελο «σύμβουλο», όπως αυτοσυστήνεται.
Ο Αλέξανδρος Αβατάγγελος, ο οποίος είχε προφυλακιστεί στον Κορυδαλλό και βγήκε με εγγύηση 500.000 ευρώ φέρεται να έχει εμπλακεί στην υπόθεση της αγοράς υποβρυχίων από τη γερμανική εταιρεία HDW στο Κίελο. Ξεκίνησε την καριέρα του ως ψυχολόγος στο Βέλγιο και αργότερα μεταπήδησε στα εξοπλιστικά για χάρη «του παιχνιδιού και της περιπέτειας», όπως λέει.
Ο Αλέξανδρος Αβατάγγελος μιλάει στην εφημερίδα για μια περίοδο που έρεε πολύ χρήμα στην αγορά όπλων. «Μέχρι την αλλαγή της χιλιετίας οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις διέθεταν πολλά χρήματα για εξοπλιστικά προγράμματα και η Ελλάδα πριν από τη βαθιά οικονομική της κρίση ήταν ένας ιδιαίτερα καλός πελάτης. Η ελληνική κυβέρνηση αγόραζε πολύ και ευχαρίστως σε ιδιαίτερα υψηλές τιμές. Οι αποφάσεις σπάνια είχαν να κάνουν με τα πλεονεκτήματα ενός οπλικού συστήματος. Στη συμφωνία των υποβρυχίων, για παράδειγμα, η δουλειά του Αβατάγγελου ήταν την παραγγελία να την πάρει το ναυπηγείο του Κιέλου και όχι ο κατά πολύ φθηνότερος γαλλικός ανταγωνιστής».
Όπως προσθέτει η Süddeutsche Zeitung: «Δεν υπήρχε πραγματικός διαγωνισμός, λέει ο Αβατάγγελος. ‘Η αγορά όπλων είναι πάντα πολιτική απόφαση: H Ελλάδα αγόρασε υποβρύχια για να μπούμε στο ευρώ. Το 80% πήγε για αυτό το σκοπό. Στην Αθήνα τότε στην κυβέρνηση ήταν ο σοσιαλιστής Κώστας Σημίτης και στο Βερολίνο ο σοσιαλδημοκράτης Γκέρχαρντ Σρέντερ. ‘Η παραγγελία των υποβρυχίων ήταν σημαντική για την HDW και για την εκλογική περιφέρεια του SPD στο βορρά’ λέει ο Έλληνας. Ο Αβατάγγελος δεν θεωρεί αυτή τη στάση αξιοκατάκριτη ‘και ο Σημίτης έκανε το σωστό’. Η Ελλάδα σύμφωνα με το σύμβουλο ‘έσωσε τότε την ΗDW, η οποία δεν θα υπήρχε πια χωρίς εμάς’. Με παρόμοιο τρόπο μιλούσαν και οι μάνατζερ της HDW στους ανακριτές στην Γερμανία. Ισχυρίζονταν ότι ‘σαν Γερμανός δεν μπορείς να κάνεις δουλειές στην Ελλάδα’. Εννοούσαν χωρίς διαμεσολαβητή, χωρίς ‘σύμβουλο’.»
Από kontranews