> Voliotaki: Πολιτισμός και ΟΕΟ που είναι η μπάλα;

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Πολιτισμός και ΟΕΟ που είναι η μπάλα;

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Αγαπητε ανώνυμε, Βολιωτη που πιστευεις οτι η πολη σου ανηκει. Επι προσωπικού λοιπόν, μαθε: Δεν ειμαι προσφυγας και ποτε δεν μπορεσα να καταλαβω μερικους "πολιτισμένους απο εσας που ντε και καλα ο φιλαθλος της Νικης θα πρεπει να ειναι προσφυγας!!!

Αν και η δικη μου κουβεντα παει στον ποδοσφαιρικο πολιτισμο, του να μπορεις ελευθερα να παρακολουθησεις εναν ποδοσφαιρικο αγωνα και οχι ολα οσα σε παραληρημα αναφερεις, ακου...

Οσα αναφερεις προσωπικα δεν με ακουμπανε στο ελαχιστο, επειδη ομως την ιστορια την λες μονοπλευρα μαθε ρατσιστακο, σημειο των καιρων...

Ηρθαν οπως λες οι προσφυγες κυνηγημενοι, ο Βολος τους φιλοξενησε, αλλα εδω μαλλον θα χρειαστουμε την βοηθεια των ιστορικων, γιατι ο Βολος τους φιλοξενησε και οχι οι Βολιωτες, που Τουρκους και αουτιδες τους ονομαζανε Ανθρωπους κυνηγημενους και κατατρεγμενους. Αυτα μου μαθανε εμενα, αλλα επειδη δεν πρεπει να τσουβαλιαζω τους παντες, μου μαθανε οτι υπηρχαν και Ανθρωποι που τους βοηθησανε. Ειπαμε ομως εδω θα χρειαστουμε ιστορικο...

Ναι ανωνυμε Βολιωτη(;) υπηρχαν και υπαρχουν ακομη φιλαθλοι-οπαδοι που βριζουν την πολη και τον Ολυμπιακο, πες ομως και την αντιθετη πλευρα, πως πρεπει να νιωθω εγω και ο καθε Νικιωτης οταν με αποκαλεις Τουρκο; Με ποια λογικη καπηλευεστε το ονομα της πολης μονο για την δικη σου ομαδα; Η μηπως δεν ξερεις οτι πολλοι φιλαθλοι σου ειναι Τρικαλινοι, Καρδιτσιωτες κλποι ΜΗ Βολιωτες; Αλλα δεν το κατακρινω, γιατι ειναι δικαιωμα του οποιουδηποτε να υποστηριζει την ομαδα που θελει...

Γραφεις παλι επιλεκτικα σωστα ομως οτι σε κυνηγησε ως ομαδα το ΠΑΣΟΚ και ανθρωποι του, δεν γραφεις ομως κατω απο ποια ομπρελα στηριζοσουν τοσα χρονια υπο την κλαδικη και οπως καταλαβαινεις και εδω μονοπλευρα μιλας. Τωρα να σου πω για τον αγωνα που δωσατε για δικαιωση... Οταν για την ομαδα σου καιγατε τον Βολο, δικαιως η αδικως δεν με απασχολει, ενα θελω να μου πεις. Τον λογαριασμο ποιος τον πληρωνει; Γιατι οκ διαδηλωσε, διεκδικησε το δικιο σου, αλλα ρε φιλε σεβασου και τον νομο!!! Εγω δεν φταιω σε τιποτα να πληρωνω τις δικες σου παρανομιες!!! Και σταματηστε την καραμελα για αρνια, δειξε μου εστω και μια φωτογραφια για αυτα που λετε; Οποτε ανωνυμε Βολιωτη(;) αστο, αστοχησες και εδω...

Μια απο την ιδια απαντηση μου για τον πολιτισμο σου νουμερο 2, τι κανεις Γιαννη, κουκια σπερνω...

Στο 3 δειχνεις το επιπεδο σου ως ανωνυμος Βολιωτης(;), εκει που ξερω ε; Αφου αποφασισες εσυ που νομιζεις οτι η Γη γυριζει μόνο γυρω απο το ατομο σου, εγω τι να κανω να πω οχι; Οτι πεις...

Θα μπορουσες να μου απαντησεις επωνυμα αν ηθελες να απαντησεις επωνυμα, αλλα εσυ δεν θελεις να εκτεθεις, φυσικα οχι για τους λογους που λες, αυτο τουλαχιστον θεωρειτε ως ενα απο τα μεγαλα αστεια. Καταργησες νομους, συκοφαντεις ανηλεως προσφυγες, φιλαθλους και οπαδους, χαρακτηριζεις με τον λεγομενο φοβο σου ως μια σπειρα δολοφωνων τους Νικιωτες!!! Ελεος, το μονο που μπορω να πω...

Και φτασαμε στο τελευταιο και για εμενα ποιο σημαντικο στα οσα ειπες μεχρι στιγμης. Ακου φιλε, στου κρεμασμενου το σπιτη δεν μιλανε για σχοινι. Εχω βιωσει στην οικογενεια μου τον πολιτισμο σας τον οποιο αναφερεις. Διαβασε λοιπον συμβαν, καταγεγραμενο στο νοσοκομειο και στην αστυνομια. Απο τον οποιο δικο σου πολιτισμο εισεπραξα μονο λασπη. Και που'σαι το υφος και η γραφη στο τελευταιο σου πονημα, κανει μπαμ οτι ειναι αλλου. Επιμενω ομως ο καλυτερος ας κερδισει...

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Βολιώτες οπαδοί χτύπησαν ΑΜΕΑ

Την Τετάρτη το βράδυ, άγνωστοι οπαδοί του Ολυμπιακού Βόλου χτυπήσανε (ευτυχώς ελαφρά) και προβήκανε σε ενέργειες κατά του αδερφού μου Χρήστου (Χρησταρας) γνωστού οπαδού της Νίκης Βόλου. Ως γνωστόν εις πάσα φυσιολογικά Άνθρωπο του Βόλου, ο Χρήστος είναι άτομο με ειδικές ανάγκες, αλλά και καλοκάγαθος!!! Πληροφορώ λοιπόν αυτά τα άνανδρα και δειλά ζώα, ότι είμαι πολύ κοντά στην αποκάλυψη τους και σύντομα θα απολογηθούν στην δικαιοσύνη για την πράξη τους αυτή.
Υ.Γ. Καλώ τους συνδέσμους του Ολυμπιακού Βόλου και την διοίκηση του να πάρουν θέση. Για να προλάβω μερικούς, οι δράστες δεν είναι πιτσιρικάδες και να ψαχτούν δίπλα τους.
Μάλιστα λέγω μόνο αυτο: Θεωρούνται και σοβαροί τρομάρα τους!!
Υ.Γ.2 Επιτέλους πρέπει να μπει ένα τέλος σε όλη αυτή την αρπωστημένη κατάσταση, που κάποιοι έχουν φέρει στην πόλη με την έλευση τους. Προτιμώ την προηγούμενη "μιζερια" της πόλης, αλλα πολιτισμένη, απο την σημερινή ζούγκλα!!

Παλάντζας Ιωσήφ.