> Voliotaki: Aπο Παλάντζα Ιωσήφ προς την νονά του...

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Aπο Παλάντζα Ιωσήφ προς την νονά του...

AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Εισαι συνεχως μεσα στο μυαλο μου, με επισκεπτεσαι στα ονειρα μου, εισαι ο ανεκπληρωτος παιδικος μου ερωτας. Εισαι σημερα μετα τα παιδια μου, αυτο που αγαπω. Δεν στο εχω πει ποτε οτι σ'αγαπω πολυ!!! Επειδη απο μικρος ημουν ντροπαλος, με θυμασαι νομιζω πως εδειχνα κλεισμενος στο καβουκι μου. Ηρθε η ωρα ομως να στο πω, να στο φωναξω
Λαχανιασμενος εφτανα μετα το σχολειο να σε δω στο μεσημεριανο μαγκαζινο, την εκπομπη σου και εγω, ερωτευμενος με εσενα κοιτουσα στο γιαλι τα υπεροχα ματια σου, την σπανια ομορφια σου, το αγγελικο σου προσωπο. Συγνωμη που τοσα χρονια δεν στο ειπα, συγνωμη που στο εκρυψα, καταλαβα το λαθος μου που σε εχει πικρανει.
Ομως τωρα πλεον στο φωναζω, εισαι η νονα μου και Σ'ΑΓΑΠΩ.