> Voliotaki: Επειδή εσείς το Ζητήσατε. Άρθρο του Ανεξάρτητου Υποψηφίου Δημάρχου Βόλου Ηλία Ζαρκάδα

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Επειδή εσείς το Ζητήσατε. Άρθρο του Ανεξάρτητου Υποψηφίου Δημάρχου Βόλου Ηλία Ζαρκάδα

Ζητήσατε νέους ανθρώπους, άφθαρτους, χωρίς κόμματα, με γνώσεις, με όρεξη, να αγαπάνε την πόλη.

Ζητήσατε να γίνουν έργα στην πόλη. 

Ζητήσατε να υπάρχουν εργασίες για εσάς και τα παιδιά σας. 

Η ευχή σας εισακούστηκε.

Είμαι ο Ηλίας Ζαρκάδας. Ένας απλός πολίτης σαν εσάς. 
Είμαι Μηχανικός Πληροφορικής στο επάγγελμα.

Σχεδίασα και μελέτησα ένα σχέδιο ταιριαστό για το μικροκλίμα και την ιστορία της πόλης. Μου πήρε δύο μήνες να το φτιάξω. Σας το παρουσιάζω εδώ: http://www.prosvasimipoli.gr/

Στις 2 Δεκεμβρίου 2013 ήμουν έτοιμος και υπέβαλα επίσημα την υποψηφιότητα μου ως Ανεξάρτητος Δήμαρχος Βόλου. Ανεξάρτητος χωρίς κανένα βαρίδι, χωρίς καμία εξάρτηση. Με μπόλικη όρεξη, γιατί ότι κάνω, το κάνω επειδή το αγαπάω. 
Μπορείτε να διαβάσετε για μένα εδώ: http://www.prosvasimipoli.gr/about.html

Αναζήτησα έντιμους ανθρώπους για να στελεχώσω την ομάδα μου. Να έχουν όρεξη και να αγαπάνε την πόλη. Να έχουν ένσημα στην ζωή τους. Σας τους παρουσιάζω εδώ: http://www.prosvasimipoli.gr/ypopsifioi.html

Από τις 2 Δεκεμβρίου έως και σήμερα 17 Μαρτίου αλωνίζω τον Βόλο και την Ν.Ιωνία (θα έρθω και στα περίχωρα, μην ανησυχείτε) περπατώντας και μιλώντας στον καθένα από εσάς. Για να μάθω τα προβλήματα σας, να μελετήσω τις δομές τις πόλης, να δω τα προβλήματα με τα ίδια μου τα μάτια και να ετοιμάσω τις βέλτιστες λύσεις.

Τώρα είναι η ώρα να ζητήσω και εγώ από εσάς. 

Θέλω να σας ζητήσω, στις 18 Μαΐου ημέρα των εκλογών, να πάτε να ψηφίσετε.
Να ψηφίσετε με γνώμονα ότι για τα επόμενα πέντε χρόνια μπορούμε να δώσουμε εργασία στους εαυτούς μας και στα παιδιά μας. Τον τρόπο αφήστε τον σε μένα. Είναι έτοιμος για εφαρμογή. 
Υπάρχει ένα 40% που είναι η αποχή. Όλοι εσείς που δεν πήγατε να ψηφίσετε και είναι το ποσοστό που δίνει την νίκη στις εκλογές. Θέλω να πάτε και μαζί σας να πάρετε και άλλους που δεν θέλουν να πάνε. Ακόμα και αν έχετε κάτι σημαντικό, αφήστε το. Αυτή την φορά είναι πιο σημαντικές οι εκλογές. 

Θέλω να σας ζητήσω να έρθετε και να γίνετε υποψήφιοι για το Δημοτικό Συμβούλιο και για τις Δημοτικές Ενότητες. Χρειάζεται απλώς η παρουσία σας, η όρεξη σας και η αγάπη σας για την πόλη. Δεν χρειάζεται να έχετε πτυχία, γνώσεις, πανεπιστήμια. Τα υπόλοιπα τα έχω φροντίσει εγώ και έχω φτιάξει έναν μπούσουλα ώστε να είναι κατανοητά και εύκολα για τον καθένα.

Θέλω να σας ζητήσω να χρηματοδοτήσετε της υποψηφιότητα μας. Ο καθένας σύμφωνα με τις δυνάμεις τους. Όποιος έχει λίγα, ας δώσει λίγα χρήματα. Όποιος μπορεί περισσότερα, ας δώσει περισσότερα χρήματα. Όποιος μπορεί πολλά χρήματα, ας δώσει πολλά χρήματα. 

Ζητάω την συμμετοχή σας. Σε όλα. Στην προσπάθεια, στα έξοδα, στην χαρά, στην λύπη. Αν προσπαθήσουμε όλοι μαζί και δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό, μπορούμε να το πετύχουμε. Αν πάλι δεν τα καταφέρουμε, θα το γλεντήσουμε γιατί ήταν μία πολύ καλή προσπάθεια που δεν έχει ξαναγίνει. 

Είμαι ο Ηλίας Ζαρκάδας. Ένας απλός πολίτης. Ζητάω από εσάς τους απλούς πολίτες να με πλαισιώσετε και όλοι μαζί να χτίσουμε την πόλη του Βόλου, όπως την ονειρευτήκαμε.

Σας περιμένω. Τηλεφωνήστε μου, στείλτε μου email ή μήνυμα. 

Μην φοβάστε και μην ντρέπεστε. Μισή ντροπή δική μου, μισή δική σας. 

Ηλίας Ζαρκάδας
Ανεξάρτητος Υποψήφιος Δήμαρχος Βόλου
Απλός Πολίτης
Μηχανικός Πληροφορικής

Μπορείτε να με βρείτε:
www.prosvasimipoli.gr
https://www.facebook.com/elias.zarkadas
https://www.facebook.com/prosvasimipoli.gr
ezarkadas@gmail.gr
Τηλέφωνο 6948 106 836