> Voliotaki: Αποχώρησε ο ΣΥΡΙΖΑ από τη Βουλή! Βενιζέλος σε Τσίπρα: Μην μου σηκώνεις εμένα το δάχτυλο

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Αποχώρησε ο ΣΥΡΙΖΑ από τη Βουλή! Βενιζέλος σε Τσίπρα: Μην μου σηκώνεις εμένα το δάχτυλο

Mε τον ΣΥΡΙΖΑ να διατηρεί αυτή τη φορά πιο χαμηλούς τόνους σε σχέση με τη χθεσινή θυελλώδη συνεδρίαση συνεχίστηκε η συζήτηση στη Βουλή για την πρόταση μομφής που κατέθεσε κατά του προέδρου της Βουλής Ευάγγελου Μεϊμαράκη που αξίζει να σημειωθεί πως είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο μεταπολιτευτικά.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο πρόεδρος της Βουλής, Ευάγγελος Μεϊμαράκης άφησε αιχμές κατά του αντιπροέδρου της Βουλής και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Δραγασάκη.

Αυτό προκάλεσε την αντίδραση του αντιπροέδρου ο οποίος ζήτησε τον λόγο. Ωστόσο, ο λόγος είχε δοθεί ήδη στον πρόεδρο της Βουλής, Ευάγγελο Βενιζέλο και έτσι δεν του επετράπη να απαντήσει επί του προσωπικού.

Αυτό προκάλεσε την οργή της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ με τους βουλευτές όρθιους να φωνάζουν στο προεδρείο της Βουλής.

Είχε ήδη όμως ανέβει στο βήμα ο κ. Βενιζέλος και ο κ. Τσίπρας από τα έδρανα φώναζε για να του πει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ "Μη μου σηκώνεις εμένα το δάχτυλο".

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ τελικά αποχώρησαν από την αίθουσα της Ολομέλειας με τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας να σηκώνονται όρθιοι.