> Voliotaki: Του Ανεξάρτητου Υποψήφιου Δημάρχου Ηλία Ζαρκάδα

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Του Ανεξάρτητου Υποψήφιου Δημάρχου Ηλία Ζαρκάδα

Φήμες άρχισαν να κυκλοφορούν ότι θα με στηρίξει η Νέα Δημοκρατία... 

Μακάρι
Εγώ πρώτος βγήκα και είπα ότι πρέπει να συνεργαστούμε όλοι μαζί για το καλό της πόλης. 
Έκανα το πρώτο βήμα και τους επισκέφτηκα έναν προς έναν. ΝΔ, Συριζα, ΚΚΕ, ΑΝ.ΕΛ, τον Αχιλλέα Μπέο, τον Απόστολο Παπατόλια, τον Μιχάλη Μιτζικό, ακόμα και τον Δήμαρχο μας Πάνο Σκοτινιώτη, ασχέτως αν με έγραψε κανονικά. Εγώ ζήτησα πάντως 2 φορές ραντεβού. 

Εμένα στο μυαλό μου είναι γιατί να πληρώσουμε 8 x προεκλογικά έξοδα και να μην πληρώσουμε 1 φορά και τα υπόλοιπα χρήματα να πέσουν στην αγορά και να γίνουν νέες επιχειρήσεις;;;;;;

*** Αυτή την φορά ΈΧΕΙ σημασία ποιος θα κάτσει στην καρέκλα του Δημάρχου. ***

Δεν πρέπει να είναι αυτός που έχει περισσότερα λεφτά, αυτός που έχει περισσότερο κόσμο, αυτός που έχει κυβερνητικές πλάτες, ή αυτός που θα τραβήξει την αγανάκτηση. 

Δήμαρχος θα πρέπει να γίνει αυτός που είναι ο πιο ικανός να βγάλει την πόλη από την κρίση. Αυτός που μπορεί να συντονίσει όλους τους υπόλοιπους σαν μία καλοκουρδισμένη ορχήστρα. 

Αυτά τα δύο κριτήρια τα έχω και γι' αυτό ζήτησα από όλους να τεθώ επικεφαλής και να με υποστηρίξουν όλοι, ασχέτως κόμματος, χρώματος, ή ομάδας.

Μπορώ και είμαι έτοιμος να δημιουργήσω θέσεις εργασίας και να σηκώσω τάχιστα την οικονομία της πόλης.
 
Μπορείτε να με δοκιμάσετε. Σας προκαλώ μάλιστα να το κάνετε.

Το ερώτημα είναι: 
Μπορείτε να ξεπεράσετε τους εαυτούς σας και να δείτε το κοινό καλό και το καλό της πόλης;;;

Follow the Leader λένε οι Αμερικάνοι... Η πρόταση για συνεργασία είναι και παραμένει ανοιχτή για όλους. 

Ηλίας Ζαρκάδας
Ανεξάρτητος Υποψήφιος Δήμαρχος Βόλου
Απλός Πολίτης
Μηχανικός Πληροφορικής

Μπορείτε να με βρείτε:
Τηλέφωνο 6948 106 836