Άννα Βίσση και Αντώνης Ρέμος μίλησαν χθες για την πρεμιέρα τους και την παράσταση που ετοιμάζουν στο ΠΑΝΘΕΟΝ! Στις 20 Δεκεμβρίου θα γίνει η πρεμιέρα…! Το πλάνο με το -σχεδόν- φιλί τους στο στόμα, είναι χαρακτηριστικό!
Βίσση: “Ο Αντώνης είναι το απόλυτο αρσενικό στο χώρο του τραγουδιού. Ο κόσμος τον κράτησε σαν σταθερή αξία. Απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που παρακολουθεί ένα πρόγραμμα και δεν πίνει…!
Ρέμος: “Αυτή ήταν η σωστή στιγμή να βρεθούμε…Θα είναι μια άλλη κατάσταση εδώ, διαφορετική. Η συνεύρεσή μας θα είναι κάτι το μοναδικό, σας το εγγυώμαι”!
Ο Πέτρος Κωστόπουλος δεν ...τρελάθηκε με το συγκεκριμένο πλάνο και το σχολίασε "κάπως", ενώ έκανε και μία...αναπαράσταση!
Δείτε το !
