> Voliotaki: Εφορία Βόλου

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Εφορία Βόλου

Τι θα γίνει επιτέλους με αυτή τη ΔΟΥ Βόλου; Είναι μία υπάλληλος (ξανθιά) στον 1ο όροφο που τσακώνεται συνεχώς με όλο τον κόσμο. Δεν μας φτάνει που δεν μας φτάνουν τα χρήματα να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας έχουμε και την απαράδεκτη αντιμετώπιση κάποιων (ευτυχώς λίγων) υπαλλήλων της υπηρεσίας!!!! Παρόλα τα μύρια όσα έχουμε πάθει σαν χώρα ακόμα υπάρχουν κάποιοι που δεν λένε να σοβαρευτούν!!! Ντροπή.........τίποτα άλλο.

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ