> Voliotaki: ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ

Μαύρα χαράματα. Σηκώνω αλαφιασμένος τό τηλέφωνο πού χτυπά δαιμονισμένα. 
Στήν άλλη γραμμή, τό φιλαράκι μου από τό Βόλο.
Τάμαθες μού λέει.
Τί νά μάθω ρέ άχρηστε πού είμαι με τήν τσίμπλα στό μάτι?...
Πραξικόπημα μού λέει. Επανάσταση. Λαός καί στρατός μαζί, πήραν τήν κατάσταση στά χέρια τους.
Η καρδιά μου αρχίζει νά χτυπάει γοργά καί νοιώθω ένα αγλάισμα καθαρού αέρα στά πνευμόνια μου.
Κηρύχθηκε στρατιωτικοπολιτικός Νόμος μου λέει. ΄Εγινε δικτατορία γιά νά ανατραπεί η δικτατορία τών σιχαμερών δικτατόρων τής τρικομματικής εγκάθετης κυβέρνησης καί νά εκδιωχθούν οι τροικανοί εισβολείς.
Άρματα μάχης τύπου ΛΕΟΠΑΡΝΤ ,έχουν περικυκλώσει τό κοινοβούλιο. Τά αρχηγεία τών κομμάτων έχουν κονιορτοποιηθεί.
Βουλευτές καί υπουργοί είναι στά χέρια τών πεινασμένων καί αποστεωμένων ανέργων.
Δέν μπορώ νά κρύψω τήν χαρά μου καί φωνάζω Ζήτωωωω.
Καί συνεχίζει λέγοντας. Εχουν ήδη στηθεί κρεμάλες, επαναλειτούργησε το ΕΑΤ=ΕΣΑ καί έχουν συσταθεί λαικά δικαστήρια.
Τσολιάδες τής προεδρικής φρουράς, άνδρες τών ΜΑΤ καί στελέχη τού ΠΑΜΕ χορεύουν τσάμικο μπροστά στόν Αγνωστο Στρατιώτη.
Μούρχονται δάκρυα στά μάτια καί το Τη Υπερμάχω στό μυαλό μου.
Εδώ στό Βόλο μού λέει, ο Παπατόλιας, η Zήση, ο Καρτάλης, ο Αγοραστός  ο Σκοτινιώτης καί τά στελέχη τών τοπικών τους οργανώσεων έχουν μπουζουριαστεί στήν Κίτρινη Αποθήκη.
Κλείσε τού λέω, έρχομαι μέ τό πρώτο αεροπλάνο.
Καί τί μού απαντά.. 
Καί τού χρόνου μέ υγεία . Πρωταπριλιά σήμερα.

Αντώνης Φορλίδας
Αμβέρσα