Η αύξηση του φόρου για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού ανάγκασε πολλούς ιδιοκτήτες να ... «κατεργαστούν τέχνας».
Η λύση βρέθηκε στη γειτονική Βουλγαρία, όπου με τη διαμεσολάβηση «κατάλληλων» γραφείων οι κάτοχοι των πολυτελών αυτοκινήτων δημιουργούν εικονικές εταιρείες, στις οποίες και καταγράφουν το αυτοκίνητό τους, έναντι κάποιου ελάχιστου ποσού.
Σύμφωνα μάλιστα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τύπος της Κυριακής», ήδη πάνω από 10.000 αυτοκίνητα Ελλήνων κατόχων κυκλοφορούν στη χώρα με βουλγαρικές πινακίδες.
Το απίστευτο στην όλη υπόθεση, σύμφωνα με το ίδιο άρθρο, είναι το ότι στο διαδίκτυο κυκλοφορούν δεκάδες αγγελίες σχετικά με τον τρόπο έκδοσης βουλγαρικών πινακίδων με αναλυτικά κοστολόγια.
Άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της αποτυχίας των κυβερνητικών μέτρων, όπου αντί τα κρατικά ταμεία να επωφεληθούν από την αύξηση του συγκεκριμένου φόρου, θα ζημιωθούν πάλι κατά κάποια δεκάδες εκατομμύρια που στο μεταξύ θα έχουν χαθεί από τα τέλη κυκλοφορίας, από τις ασφάλειες κ.λπ.
Σύμφωνα μάλιστα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τύπος της Κυριακής», ήδη πάνω από 10.000 αυτοκίνητα Ελλήνων κατόχων κυκλοφορούν στη χώρα με βουλγαρικές πινακίδες.
Το απίστευτο στην όλη υπόθεση, σύμφωνα με το ίδιο άρθρο, είναι το ότι στο διαδίκτυο κυκλοφορούν δεκάδες αγγελίες σχετικά με τον τρόπο έκδοσης βουλγαρικών πινακίδων με αναλυτικά κοστολόγια.
Άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της αποτυχίας των κυβερνητικών μέτρων, όπου αντί τα κρατικά ταμεία να επωφεληθούν από την αύξηση του συγκεκριμένου φόρου, θα ζημιωθούν πάλι κατά κάποια δεκάδες εκατομμύρια που στο μεταξύ θα έχουν χαθεί από τα τέλη κυκλοφορίας, από τις ασφάλειες κ.λπ.