> Voliotaki: Τσίπρας: Εγώ βλέπω την Ακρόπολη και η Μέρκελ το Ράιχσταγκ

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Τσίπρας: Εγώ βλέπω την Ακρόπολη και η Μέρκελ το Ράιχσταγκ

Τσίπρας: Εγώ βλέπω την Ακρόπολη και η Μέρκελ το Ράιχσταγκ
 Μια διαφορετική απάντηση έδωσε ο Αλέξης Τσίπρας σε συνέντευξή του στο περιοδικό Stern. 

Σε ερώτηση σχετικά με το τι πιστεύει ότι θα του πει η Άνγκελα Μέρκελ όταν θα τον συναντήσει για πρώτη φορά, ο Αλέξης Τσίπρας απάντησε ότι γνωρίζει μόνο ότι ο ίδιος θα της υπενθυμίσει την ιστορική της ευθύνη απέναντι στους λαούς όλης της Ευρώπης....


Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δείχνοντας στον δημοσιογράφο την Ακρόπολη, η οποία διακρίνεται από το μπαλκόνι του γραφείου του, δηλώνει: «Ξέρετε; Αυτό είναι το πλεονέκτημά μου απέναντι στην κυρία Μέρκελ. Εγώ από το γραφείο μου έχω θέα σε 2500 χρόνια ιστορίας της Δημοκρατίας κι εκείνη μόνο στο Ράιχσταγκ».