> Voliotaki: Δεν φθάνει που μας άφησαν χωρίς πετρέλαιο, ο υπερφίαλος πολιτικός νάρκισσος Βορίδης θέλει να μας πάρουν και τα σπίτια!

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Δεν φθάνει που μας άφησαν χωρίς πετρέλαιο, ο υπερφίαλος πολιτικός νάρκισσος Βορίδης θέλει να μας πάρουν και τα σπίτια!

 Από τον Βασίλη Μπόνιο 

O υπερφίαλος πολιτικός νάρκισσος με το τσεκούρι, ο πρώην υπουργός ΠΕΧΩΔΕ  στo λυκόφως της θητείας του οποίου η ΕΡΓΟΣΕ προέκρινε την κοινοπραξία J&P Άβαξ - Intrakat – Ακτωρ, ως προσωρινό μειοδότη του σιδηροδρομικού έργου «Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος» , προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ, δηλώνει πως πρέπει να ξεκινήσουν οι πλειστηριασμοί για την πρώτη κατοικία. Δεν φθάνει που οι βουτηγμένοι στην διαφθορά κυβερνώντες μας οδηγούν στην εξαθλίωση και στην κόλαση, μας θέλουν επιπλέον  στα κρεματόρια του Άουσβιτς....


Αντί να παρατρύνουν τις τράπεζες να μειώσουν κατά 30%  τουλάχιστο τις δόσεις των δανείων,-την στιγμή που οι μισθοί έχουν μειωθεί ακόμη και 50%-ώστε και οι Τράπεζες να αρχίζουν να εισπράτουν μέρος των οφειλών, προτείνουν το ξεσπίτωμα χιλιάδων συμπολιτών μας. 

Κανονικά ο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να ευχαριστεί τον υπερφίαλο νάρκισσο Βορίδη ο οποίος στέλνει στα τάρταρα την συγκυβέρνηση των 3 υποκριτών. 

Δεν φθάνει που οι πολίτες δεν έχουν πετρέλαιο να ζεσταθούν, ο Βορίδης θέλει να τους πάρουν και τα σπίτια.

Κι ενώ με τους αδυνάτους είναι άτεγκτος και σκληρός δείχνοντας τους τον Καιάδα, με τους ισχυρούς εμφανίζεται γαλαντόμος κι εκείνοι του ανταποδίδουν την γενναιοδωρία του με καθημερινή φιλοξενία στα κανάλια τους.

Δείτε το ρεπορτάζ για το έργο Ροδοδαφνη-Ψαθόπυργος όπως δημοσιεύθηκε στις οικονομικές εφημερίδες-ακόμη και στην “ΗΜΕΡΗΣΙΑ” του κ. Μπόμπολα.

Το Φεβρουάριο του 2012, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε με απόφασή του  την  δημοπράτηση του έργου Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, μήκους 21,5 χιλιομέτρων, στο σιδηροδρομικό άξονα Κορίνθου-Πατρών.

Πρόκειται για την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης χωρίς ισόπεδες διαβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατομμυρίων ευρώ.

Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη- Ρίο, η οποία συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.

«Το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει τη κατασκευαστική αγορά, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας», είχε δηλώσει τότε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης.