Το 68% των Ελλήνων σκοπεύει να μειώσει ακόμη περισσότερο τις καθημερινές του αγορές, σύμφωνα με έρευνα της «The Boston Consulting Group» για το 2012 με αντικείμενο την ψυχολογία των καταναλωτών στην Ευρώπη της οικονομικής ύφεσης.
Οι ερωτηθέντες της έρευνας δείχνουν μια ισχυρή προτίμηση στα τοπικά προϊόντα, καθώς όλο και πιο πολλοί προτίθενται να καταναλώνουν περισσότερα τοπικά προϊόντα απ’ ό,τι παλαιότερα. 2 στους 3 Έλληνες προσέχει να αγοράζει εγχώρια προϊόντα περισσότερο από ό,τι συνήθιζε....
Επίσης, 78% των Ελλήνων ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σε αντίστοιχη ποιότητα και τιμή προτιμούν τα εγχώρια προϊόντα αλλά μόνο 36% των ερωτηθέντων είναι έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερο για αυτά. Η αλληλεγγύη φαίνεται ότι αποκτά περισσότερη σημασία για τους Έλληνες, αφού η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δήλωσε ότι «η διατήρηση των θέσεων εργασίας στην χώρα μου», είναι ο κύριος λόγος προτίμησης εγχώριων προϊόντων.