Πρωτοβουλίες ενίσχυσης του ελληνικού τουρισμού και προβολής της χώρας στο εξωτερικό ξεκινούν τουριστικοί φορείς και ομάδες της ομογένειας σε Αμερική, Αυστραλία, Αυστρία, Ρωσία και Γερμανία.
Μέσω crowdfunding campaigns (καμπάνιες χρηματοδοτούμενες από το κοινό), έντυπες διαφημίσεις, εκδηλώσεις και ταινίες, ιδιώτες που διαμένουν στο εξωτερικό αναλαμβάνουν να αποκαταστήσουν την εικόνα της χώρας διεθνώς και να αναστρέψουν τις αρνητικές τάσεις που παρουσιάζουν μέχρι στιγμής οι τουριστικές προκρατήσεις....
ΗΠΑ
Τη δεύτερη προωθητική της καμπάνια στην Αμερική ξεκίνησε την Παρασκευή η ομάδα Up Greek Tourism, η οποία ολοκληρώνει με επιτυχία την πρώτη προσπάθεια προβολής του ελληνικού τουρισμού στην Times Square της Νέας Υόρκης που υλοποιήθηκε μέσω του μηχανισμού crowdfunding. Σειρά έχει η Ουάσιγκτον και στόχος είναι να συγκεντρωθούν συνολικά 10.000 δολάρια από εθελοντικές εισφορές έως τα μέσα Μαΐου (http://bit.ly/I5oHms). Η υπαίθρια διαφημιστική πινακίδα που θα προβάλλει προωθητικό βίντεο για την Ελλάδα θα τοποθετηθεί σε κεντρικό σημείο για 30 ημέρες.
Οι πρεσβευτές της πρωτοβουλίας στην Ουάσιγκτον είναι οι ομογενείς Art Dimopoulos, Harry Karageorge και Jim Stoucker. Η ομάδα περιλαμβάνει ακόμα άτομα από όλο τον κόσμο που εργάζονται σε εθελοντική βάση για την προώθηση του κοινού σκοπού.
Το 50% των ατόμων που συνεισέφεραν οικονομικά στην πρώτη καμπάνια για να συγκεντρωθεί τελικά ποσό ύψους 20.000 ευρώ είναι εκτός Ελλάδας και προέρχονται από χώρες όπως οι Βέλγιο, Αυστραλία, Βουλγαρία, Κύπρος, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Βρετανία και ΗΠΑ. Δείτε το βίντεο που προβλήθηκε στη Νέα Υόρκη http://bit.ly/GIwti7 .
Αυστραλία
Μετά την επιτυχημένη πρωτοβουλία της Νέας Υόρκης, αντίστοιχη διαφημιστική καμπάνια εξωτερικού χώρου για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διοργανώνει στη Μελβούρνη το περιοδικό της ελληνικής ομογένειας στην Αυστραλία, OPA! Η καμπάνια με τίτλο «Everybody Say OPA!» βρίσκεται στη φάση αναζήτησης χορηγιών ώστε να τοποθετηθούν σε πολλά «καίρια» σημεία της Μελβούρνης διαφημίσεις που προωθούν την Ελλάδα. «Πρόκειται για την προώθηση της Ελλάδας και της βασικής της βιομηχανίας, του τουρισμού. Όλοι εδώ προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον τουρισμό της Ελλάδας με το να γεμίσουμε τη Μελβούρνη με τέτοια μηνύματα», δήλωσε ο Steve Agi, εκδότης του περιοδικού OPA!
Αυστρία
Ολοκληρωμένη προσπάθεια προβολής της «πραγματικής Ελλάδας» υλοποιεί ο γνωστός Αυστριακός σκηνοθέτης Φάμπιαν Έντερ. Η πρωτοβουλία «Η Ελλάδα ανθεί» αφορά την ανάδειξη, με τη βοήθεια των πολυμέσων, της ομορφιάς του ελληνικού τοπίου και μιας επίκαιρης εικόνας της Ελλάδας, αντίθετης στις «μανιωδώς μίζερες καθημερινές αναφορές, οι οποίες καθηλώνουν τους ανθρώπους και γεννούν φόβους», όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι.
Η πρωτοβουλία βρίσκεται τελεί υπό την αιγίδα του διάσημου Αυστριακού καλλιτέχνη, συγγραφέα, ποιητή και ηθοποιού Αντρέ Χέλερ και τη στηρίζουν κορυφαίες αυστριακές προσωπικότητες από τον χώρο της πολιτικής και του πολιτισμού.
Ο βραβευμένος σκηνοθέτης ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες μεγάλο ταξίδι από την Κρήτη προς τη Δυτική Ελλάδα, με σκοπό να προβάλει τις ομορφιές και να διερευνήσει την ψυχική διάθεση που επικρατεί ανάμεσα στους απλούς, καθημερινούς ανθρώπους. Στόχος είναι κατά τα τέλη Μαΐου να ολοκληρωθεί 50λεπτη ταινία, η οποία θα προβληθεί από τη δημόσια αυστριακή τηλεόραση.
Ρωσία
Σειρά εκδηλώσεων περιλαμβάνει η εκστρατεία «Στήριξε την Ελλάδα!» που ξεκίνησε πρόσφατα στη Ρωσία με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Πολιτιστικής και Επιχειρηματικής Συνεργασίας και Φιλίας με τους λαούς της Ελλάδας και της Κύπρου «Φιλία».
Με συνεχείς δράσεις η ομάδα παρακινεί τους Ρώσους να επισκεφτούν τη χώρα μας, αλλά και να αγοράζουν περισσότερα και συχνότερα ελληνικά προϊόντα, όπως ελαιόλαδο, κρασί, τυροκομικά, καλλυντικά κ.ά. «Σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς, αν κάθε Ρώσος στη διάρκεια του έτους ξοδέψει 3-4 χιλ. ρούβλια αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα, στην ελληνική οικονομία θα προστεθούν 15-20 δισεκατομμύρια ευρώ», αναφέρουν οι εμπνευστές της πρωτοβουλίας.
Εκτός αυτού, οι οργανωτές της εκστρατείας «Στήριξε την Ελλάδα!» υπολογίζουν να προσελκύσουν την προσοχή για την αγορά ελληνικής ακίνητης ιδιοκτησίας, όπως και να κινήσουν το ενδιαφέρον των ρωσικών επιχειρήσεων για συνεργασία με Έλληνες εταίρους.
Μέσω crowdfunding campaigns (καμπάνιες χρηματοδοτούμενες από το κοινό), έντυπες διαφημίσεις, εκδηλώσεις και ταινίες, ιδιώτες που διαμένουν στο εξωτερικό αναλαμβάνουν να αποκαταστήσουν την εικόνα της χώρας διεθνώς και να αναστρέψουν τις αρνητικές τάσεις που παρουσιάζουν μέχρι στιγμής οι τουριστικές προκρατήσεις....
ΗΠΑ
Τη δεύτερη προωθητική της καμπάνια στην Αμερική ξεκίνησε την Παρασκευή η ομάδα Up Greek Tourism, η οποία ολοκληρώνει με επιτυχία την πρώτη προσπάθεια προβολής του ελληνικού τουρισμού στην Times Square της Νέας Υόρκης που υλοποιήθηκε μέσω του μηχανισμού crowdfunding. Σειρά έχει η Ουάσιγκτον και στόχος είναι να συγκεντρωθούν συνολικά 10.000 δολάρια από εθελοντικές εισφορές έως τα μέσα Μαΐου (http://bit.ly/I5oHms). Η υπαίθρια διαφημιστική πινακίδα που θα προβάλλει προωθητικό βίντεο για την Ελλάδα θα τοποθετηθεί σε κεντρικό σημείο για 30 ημέρες.
Οι πρεσβευτές της πρωτοβουλίας στην Ουάσιγκτον είναι οι ομογενείς Art Dimopoulos, Harry Karageorge και Jim Stoucker. Η ομάδα περιλαμβάνει ακόμα άτομα από όλο τον κόσμο που εργάζονται σε εθελοντική βάση για την προώθηση του κοινού σκοπού.
Το 50% των ατόμων που συνεισέφεραν οικονομικά στην πρώτη καμπάνια για να συγκεντρωθεί τελικά ποσό ύψους 20.000 ευρώ είναι εκτός Ελλάδας και προέρχονται από χώρες όπως οι Βέλγιο, Αυστραλία, Βουλγαρία, Κύπρος, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Βρετανία και ΗΠΑ. Δείτε το βίντεο που προβλήθηκε στη Νέα Υόρκη http://bit.ly/GIwti7 .
Αυστραλία
Μετά την επιτυχημένη πρωτοβουλία της Νέας Υόρκης, αντίστοιχη διαφημιστική καμπάνια εξωτερικού χώρου για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διοργανώνει στη Μελβούρνη το περιοδικό της ελληνικής ομογένειας στην Αυστραλία, OPA! Η καμπάνια με τίτλο «Everybody Say OPA!» βρίσκεται στη φάση αναζήτησης χορηγιών ώστε να τοποθετηθούν σε πολλά «καίρια» σημεία της Μελβούρνης διαφημίσεις που προωθούν την Ελλάδα. «Πρόκειται για την προώθηση της Ελλάδας και της βασικής της βιομηχανίας, του τουρισμού. Όλοι εδώ προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον τουρισμό της Ελλάδας με το να γεμίσουμε τη Μελβούρνη με τέτοια μηνύματα», δήλωσε ο Steve Agi, εκδότης του περιοδικού OPA!
Αυστρία
Ολοκληρωμένη προσπάθεια προβολής της «πραγματικής Ελλάδας» υλοποιεί ο γνωστός Αυστριακός σκηνοθέτης Φάμπιαν Έντερ. Η πρωτοβουλία «Η Ελλάδα ανθεί» αφορά την ανάδειξη, με τη βοήθεια των πολυμέσων, της ομορφιάς του ελληνικού τοπίου και μιας επίκαιρης εικόνας της Ελλάδας, αντίθετης στις «μανιωδώς μίζερες καθημερινές αναφορές, οι οποίες καθηλώνουν τους ανθρώπους και γεννούν φόβους», όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι.
Η πρωτοβουλία βρίσκεται τελεί υπό την αιγίδα του διάσημου Αυστριακού καλλιτέχνη, συγγραφέα, ποιητή και ηθοποιού Αντρέ Χέλερ και τη στηρίζουν κορυφαίες αυστριακές προσωπικότητες από τον χώρο της πολιτικής και του πολιτισμού.
Ο βραβευμένος σκηνοθέτης ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες μεγάλο ταξίδι από την Κρήτη προς τη Δυτική Ελλάδα, με σκοπό να προβάλει τις ομορφιές και να διερευνήσει την ψυχική διάθεση που επικρατεί ανάμεσα στους απλούς, καθημερινούς ανθρώπους. Στόχος είναι κατά τα τέλη Μαΐου να ολοκληρωθεί 50λεπτη ταινία, η οποία θα προβληθεί από τη δημόσια αυστριακή τηλεόραση.
Ρωσία
Σειρά εκδηλώσεων περιλαμβάνει η εκστρατεία «Στήριξε την Ελλάδα!» που ξεκίνησε πρόσφατα στη Ρωσία με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Πολιτιστικής και Επιχειρηματικής Συνεργασίας και Φιλίας με τους λαούς της Ελλάδας και της Κύπρου «Φιλία».
Με συνεχείς δράσεις η ομάδα παρακινεί τους Ρώσους να επισκεφτούν τη χώρα μας, αλλά και να αγοράζουν περισσότερα και συχνότερα ελληνικά προϊόντα, όπως ελαιόλαδο, κρασί, τυροκομικά, καλλυντικά κ.ά. «Σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς, αν κάθε Ρώσος στη διάρκεια του έτους ξοδέψει 3-4 χιλ. ρούβλια αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα, στην ελληνική οικονομία θα προστεθούν 15-20 δισεκατομμύρια ευρώ», αναφέρουν οι εμπνευστές της πρωτοβουλίας.
Εκτός αυτού, οι οργανωτές της εκστρατείας «Στήριξε την Ελλάδα!» υπολογίζουν να προσελκύσουν την προσοχή για την αγορά ελληνικής ακίνητης ιδιοκτησίας, όπως και να κινήσουν το ενδιαφέρον των ρωσικών επιχειρήσεων για συνεργασία με Έλληνες εταίρους.