Έως την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου του 2012, περισσότεροι από 365.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κατέθεσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους προκειμένου να γλιτώσουν από τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορία, αλλά και τα πολύ υψηλά τεκμήρια διαβίωσης.
Οι καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας έσπασαν κάθε ρεκόρ καταγράφοντας αύξηση 114% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 όταν κατατέθηκαν 170.000 πινακίδες.
Τέλος, σε σχέση με το 2009 η αύξηση στις καταθέσεις πινακίδων ανήλθε σε 63,6% καθώς...
τότε τα «πράσινα τέλη» οδήγησαν σε προσωρινή ακινησία 210.000 οχήματα, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Ημερησίας»,.
Μέσα σε 3 χρόνια 745.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους τη στιγμή που στην αγορά το αντίστιχο διάστημα έχουν εισέλθει σε κυκλοφορία 459.818 οχήματα και έτσι 285.182 οχήματα βγήκαν εκτός κυκλοφορίας τα τρίτα τελευταία χρόνια.
Το νουμερο αυτό αυξάνεται κατακόρυφα αν συνυπολογίσει κανείς πως στα 3 τελευταία χρόνια οδηγήθηκαν στα Κέντρα Ανακύκλωσης της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος 310.000 οχήματα. Οπότε περίπου 600.000 οχήματα έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας από το 2009 έως και το 2011.
Τέλη
Στην Ελλάδα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 2011 κυκλοφορούσαν 6.340.000 οχήματα και οι ιδιοκτήτες των οποίων κατέβαλαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2011, ενώ για το 2012 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία μόλις 5.900.000 κάτοχοι οχημάτων κατέβαλαν το ποσό που τους αναλογεί για τα τέλη κυκλοφορίας της χρονιάς που διανύουμε.
Οπότε 440.000 κάτοχοι οχημάτων δεν κατέβαλαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2012. Αν, ωστόσο, συνυπολογιστεί πως το 2011 κατατέθηκαν 365.000 πινακίδες κυκλοφορίας και οδηγήθηκαν στα κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 108.068 οχήματα τότε εύκολα επιβεβαιώνονται τα επίσημα στοιχεία καθώς οι ακριβείς αριθμοί προκύπτουν μαζί με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα.
Εάν παρέμεναν σε κυκλοφορία 6,3 εκατ. οχήματα τα κρατικά εσοδα θα αυξάνονταν 8% βάσει της αυξησης στα τέλη, με δεδομένη, όμως, την «απόσυρση» από την κυκλοφορία 440.000 οχημάτων τα έσοδα από τα τέλη θα «προσγειωθούν» στο 1,1 δισ. ευρώ αντί 1,2 δισ. ευρώ.
Οι καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας έσπασαν κάθε ρεκόρ καταγράφοντας αύξηση 114% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 όταν κατατέθηκαν 170.000 πινακίδες.
Τέλος, σε σχέση με το 2009 η αύξηση στις καταθέσεις πινακίδων ανήλθε σε 63,6% καθώς...
τότε τα «πράσινα τέλη» οδήγησαν σε προσωρινή ακινησία 210.000 οχήματα, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Ημερησίας»,.
Μέσα σε 3 χρόνια 745.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους τη στιγμή που στην αγορά το αντίστιχο διάστημα έχουν εισέλθει σε κυκλοφορία 459.818 οχήματα και έτσι 285.182 οχήματα βγήκαν εκτός κυκλοφορίας τα τρίτα τελευταία χρόνια.
Το νουμερο αυτό αυξάνεται κατακόρυφα αν συνυπολογίσει κανείς πως στα 3 τελευταία χρόνια οδηγήθηκαν στα Κέντρα Ανακύκλωσης της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος 310.000 οχήματα. Οπότε περίπου 600.000 οχήματα έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας από το 2009 έως και το 2011.
Τέλη
Στην Ελλάδα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 2011 κυκλοφορούσαν 6.340.000 οχήματα και οι ιδιοκτήτες των οποίων κατέβαλαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2011, ενώ για το 2012 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία μόλις 5.900.000 κάτοχοι οχημάτων κατέβαλαν το ποσό που τους αναλογεί για τα τέλη κυκλοφορίας της χρονιάς που διανύουμε.
Οπότε 440.000 κάτοχοι οχημάτων δεν κατέβαλαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2012. Αν, ωστόσο, συνυπολογιστεί πως το 2011 κατατέθηκαν 365.000 πινακίδες κυκλοφορίας και οδηγήθηκαν στα κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 108.068 οχήματα τότε εύκολα επιβεβαιώνονται τα επίσημα στοιχεία καθώς οι ακριβείς αριθμοί προκύπτουν μαζί με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα.
Εάν παρέμεναν σε κυκλοφορία 6,3 εκατ. οχήματα τα κρατικά εσοδα θα αυξάνονταν 8% βάσει της αυξησης στα τέλη, με δεδομένη, όμως, την «απόσυρση» από την κυκλοφορία 440.000 οχημάτων τα έσοδα από τα τέλη θα «προσγειωθούν» στο 1,1 δισ. ευρώ αντί 1,2 δισ. ευρώ.