> Voliotaki: Στο υπ. Οικονομικών πετάει το "μπαλάκι" της κοινωνικής πολιτικής η διοίκηση της ΔΕΗ

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Στο υπ. Οικονομικών πετάει το "μπαλάκι" της κοινωνικής πολιτικής η διοίκηση της ΔΕΗ

ΑΚΟΥΣΤΕ τί δήλωσε νωρίτερα, μιλώντας στο "Marconi Radio 96,1 F.M." και στην εκπομπή "Συμβαίνει Τώρα" του Αντώνη Κουμιώτη, ο Διευθυντής Επικοινωνίας της ΔΕΗ Κίμων Στεριωτής...

συνέχεια στο e-Volos.gr