> Voliotaki: "Βρισκόμαστε σε πόλεμο" δηλώσε ο Αντιπρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ (Ηχητικό)

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

"Βρισκόμαστε σε πόλεμο" δηλώσε ο Αντιπρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ (Ηχητικό)

ΑΚΟΥΣΤΕ: "Η κυβέρνηση αυτή, του μαύρου μετώπου, της συνεργασίας του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του Καρατζαφέρη, θέλουν να το επιβάλλουν και μάλιστα να το κάνουν μόνιμο. Δεν ξεμπερδεύουμε πληρώνοντας δύο δόσεις, μόνιμο θα το κάνουν, αυτό και άλλα χαράτσια που θα ακολουθήσουν", δήλωσε νωρίτερα, μιλώντας στο "Marconi Radio 96,1 F.M." και στην εκπομπή "Συμβαίνει Τώρα" του Αντώνη Κουμιώτη, ο Αντιπρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ Ηλίας Μαστρολέων...

συνέχεια στο e-Volos.gr