> Voliotaki: «Ρουκέτες» Μανώλη κατά των βουλευτών της ΝΔ που τον κριτικάρουν!

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

«Ρουκέτες» Μανώλη κατά των βουλευτών της ΝΔ που τον κριτικάρουν!


«Θα πάρω το καπελάκι μου και φύγω αν η ΝΔ αποκοπεί απο την κοινωνία» είπε ο «γαλάζιος» γραμματέας Συνδικαλισμού

Βέλη κατά των βουλευτών της ΝΔ που αποδοκιμάζουν την τακτική του να πηγαίνει στις συγκεντρώσεις τουν ταξιτζήδων έριξε σήμερα ο «γαλάζιος» τομεάρχης Συνδικαλισμού Γιάννης Μανώλης.

Μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ είπε με νόημα ότι «δε θα ρωτήσω κανέναν και δεν θα απολογηθώ σε κανέναν αν πάω ή δεν πάω. Είναι δικαίωμά μου, είναι υποχρέωσή μου». Ο ίδιος μάλιστα έκανε λόγο για «φοβικό σύνδρομο» σε ορισμένους στη ΝΔ «για το τι θα πουν οι δημοσιογράφοι, τι θα πει το ΠΑΣΟΚ»....


Ο πρώην βουλευτής Αργολίδας πέταξε και μια βόμβα σχετικά με την στάση της ΝΔ στο ζήτημα των ταξί. «Αν το κόμμα αποφασίσει να αποκοπεί από την κοινωνία, να μην είναι κοντά στις κοινωνικές ομάδες που αντιδρούν, πιστέψτε με ότι θα είμαι ο πρώτος που θα πάρω το καπελάκι μου και θα φύγω, όπως το έκανα και ως βουλευτής»...

Ο ίδιος, τέλος, ξεκαθάρισε ότι δεν αγχώνεται για το αν θα γίνει βουλευτής. «Δεν καίγομαι να γίνω βουλευτής. Ανάλογα το πώς θα είναι οι συνθήκες, αν εγώ θα μπορώ θα μπορώ να κυκλοφορώ στο δρόμο. Γιατί εγώ, το να κυκλοφορώ στο δρόμο, όπως σήμερα, δεν το διαπραγματεύομαι ούτε μου βουλευτική καρέκλα, ούτε με υπουργική, με καμία καρέκλα» κατέληξε.