«Ακόμη και αν λύσουμε το πρόβλημα του χρέους θα επιστρέψουμε στο ίδιο σημείο»
Πρωτίστως κρίση πολιτική, ηθική και αξιών, και όχι μόνο οικονομική, είναι η κρίση που βιώνει η χώρα, τόνισε η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου κατά τη βράβευση των εκατό έργων εκπαιδευτικών απ’ όλη τη χώρα που διακρίθηκαν για την καινοτομία τους.
«Πρέπει να απαντήσουμε στη συνολική απαξίωση με τις πιο δημιουργικές δυνάμεις του έθνους», είπε η υπουργός και αναφέρθηκε στον πρωτεύοντα ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει η παιδεία στην αντιμετώπιση της κρίσης και τις άμεσες αλλαγές που έχει ανάγκη το εκπαιδευτικό σύστημα: «Ακόμη και αν λύσουμε το πρόβλημα του χρέους θα επιστρέψουμε στο ίδιο σημείο εάν δεν αλλάξουμε το DNA της Παιδείας» τόνισε χαρακτηριστικά.
Η υπουργός επισήμανε ότι...
πρέπει να συστρατευτούν όλες οι δημιουργικές δυνάμεις της κοινωνίας στο όνομα της παιδείας, εξήρε τον ρόλο του εκπαιδευτικού για τον οποίο είπε ότι «σημαίνει φως, παράδειγμα, προσφορά».
Στον διαγωνισμό Αριστείας και Καινοτομίας που διοργάνωσε το υπουργείο Παιδείας συμμετείχαν συνολικά 860 εκπαιδευτικοί με 547 έργα.
Βασικό στοιχείο των βραβευθέντων έργων ήταν η καινοτόμος ιδέα. Οι εμπνευστές συνδύασαν την ρομποτική τεχνολογία με την επαγγελματική εκπαίδευση, εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, αναζήτησαν νέους τρόπους αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας, δημιούργησαν ψηφιακές δράσεις για τη φροντίδα του περιβάλλοντος.
«Πρέπει να απαντήσουμε στη συνολική απαξίωση με τις πιο δημιουργικές δυνάμεις του έθνους», είπε η υπουργός και αναφέρθηκε στον πρωτεύοντα ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει η παιδεία στην αντιμετώπιση της κρίσης και τις άμεσες αλλαγές που έχει ανάγκη το εκπαιδευτικό σύστημα: «Ακόμη και αν λύσουμε το πρόβλημα του χρέους θα επιστρέψουμε στο ίδιο σημείο εάν δεν αλλάξουμε το DNA της Παιδείας» τόνισε χαρακτηριστικά.
Η υπουργός επισήμανε ότι...
πρέπει να συστρατευτούν όλες οι δημιουργικές δυνάμεις της κοινωνίας στο όνομα της παιδείας, εξήρε τον ρόλο του εκπαιδευτικού για τον οποίο είπε ότι «σημαίνει φως, παράδειγμα, προσφορά».
Στον διαγωνισμό Αριστείας και Καινοτομίας που διοργάνωσε το υπουργείο Παιδείας συμμετείχαν συνολικά 860 εκπαιδευτικοί με 547 έργα.
Βασικό στοιχείο των βραβευθέντων έργων ήταν η καινοτόμος ιδέα. Οι εμπνευστές συνδύασαν την ρομποτική τεχνολογία με την επαγγελματική εκπαίδευση, εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, αναζήτησαν νέους τρόπους αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας, δημιούργησαν ψηφιακές δράσεις για τη φροντίδα του περιβάλλοντος.