Μειωμένη η χρήση Ι.Χ. το 2011
Μείωση στις καθημερινές μετακινήσεις στο Λεκανοπέδιο με ΙΧ κατά 30% σε σχέση με πέρσι και βελτίωση της ταχύτητας κίνησης κατά 50% στους βασικούς οδικούς άξονες της Αθήνας έχουν φέρει οι συνεχείς ανατιμήσεις του ΦΠΑ και των φόρων στα καύσιμα, σε συνδυασμό με τις συνεχείς περικοπές μισθών και συντάξεων.
Ωστόσο, η μείωση της χρήσης του Ι.Χ. δεν συνδυάστηκε με αύξηση της επιβατικής κίνησης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, γεγονός που αποκαλύπτει ότι πίσω από τη μειωμένη κυκλοφορία μπορεί να κρύβεται η… ανεργία.
Όπως αναφέρει η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», με βάση στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας, του υπουργείου Υποδομών, το πρώτο τρίμηνο του 2011 σε επτά βασικούς άξονες του Λεκανοπεδίου (Ποσειδώνος, Βουλιαγμένης, Ιερά Οδός, Πέτρου Ράλλη, Πανεπιστημίου, Αμαλίας και Κηφισού) παρατηρείται συνεχής μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου από 4% έως και 9% με σαφή καθοδική τάση. Παράλληλα, αυξάνεται η μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων.
Ωστόσο, η μείωση της χρήσης του Ι.Χ. δεν συνδυάστηκε με αύξηση της επιβατικής κίνησης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, γεγονός που αποκαλύπτει ότι πίσω από τη μειωμένη κυκλοφορία μπορεί να κρύβεται η… ανεργία.
Όπως αναφέρει η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», με βάση στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας, του υπουργείου Υποδομών, το πρώτο τρίμηνο του 2011 σε επτά βασικούς άξονες του Λεκανοπεδίου (Ποσειδώνος, Βουλιαγμένης, Ιερά Οδός, Πέτρου Ράλλη, Πανεπιστημίου, Αμαλίας και Κηφισού) παρατηρείται συνεχής μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου από 4% έως και 9% με σαφή καθοδική τάση. Παράλληλα, αυξάνεται η μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων.