> Voliotaki: Βασανιστείτε! Διαβάστε... όσο αντέχετε!

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Βασανιστείτε! Διαβάστε... όσο αντέχετε!

Τα σκυλάδικα τραγούδια λοιπόν, σε όλο τους το μεγαλείο!
Η αθάνατη εθνική μας κληρονομιά στην πορεία των χρόνων.
Δείτε τους καλύτερους στίχους που πέρασαν από την νεώτερη ελληνική ιστορία...


Νίκος Δουλάμης 
"Έρωτά μου τοκογλύφε
γλύφε το κορμί μου γλύφε"

Κώστας Καφάσης 
"Το βράδυ θα έλθω να σε πάρω,
γι' αυτό μη φας, θα φάμε γλάρο. "

Πέπη Τσεσμελή
"Σκανδαλίζομαι, μονάχη μου αγγίζομαι
με μια γραβάτα σου ερεθίζομαι"

"Αν θέλεις να ανοίξουν της καρδούλας μου οι πόρτες,
βγάλε όλα τα ρούχα σου κι έλα με τις μπότες"

Λάκης Σκουτάρης 
"Είμαι ένας άνθρωπος τρελός,
σχιζοφρενής και μανιακός,
που μες την τρέλα μου ο φτωχός,
ψάχνω για να' βρω λίγο φως"

"Σκοτάδι, πισσοσκόταδο,
μαύρο σκοτάδι πίσσα,
σκοτάδι είσαι σκοτεινό,
σκοτοσκοτεινιασμένο,
σκοτάδι κατασκότεινο,
και βράδυ βραδιασμένο."

Άντζελα Ρέμπη 
"Αν είχανε φωνή οι γκαρσονιέρες,...
θα πέφταν σαν ξερόφυλλα οι βέρες"

Χριστίνα Γαλάνη 
"Από κορμί είμαι η best
κι από προσόντα είμαι first.
Μ' αυτό στους άντρες κάνω test
Για να διαλέξω.
Μπες όπως όλοι στη γραμμή
Ασε τα μα, τα μου, τα μη
Πέρνα λοιπόν τη δοκιμή
Και ίσως σε επιλέξω"

Και μία μικρή συλλογή από τα καλύτερα των δύο Εθνικών Οδών και του συνολικού επαρχιακού και αγροτικού Οδικού Δικτύου, αγνώστων καλλιτεχνών πλην όμως μπροστάρηδων της σύγχρονης Ελληνικής μουσικής κουλτούρας και παράδοσης:

"Απόψε έχω περίοδο, μα έχω κι άλλη δίοδο."
"Θέλω στο σώμα σου σαν μπω, να με χτυπάς με το σαμπώ."
"Τα ματάκια σου με καιν γιατί είσαι μανεκέν. "
"Μωρό μου είσαι όργιο, σαν τον Άγιο Γεώργιο"
"Σε είδα στο ποδήλατο και ήσουν όλο τρέλα,
μα ξαφνικά κατάλαβα πως έλειπε η σέλλα."

Ακολουθεί το καλύτερο παιδιά!!! 
Η ιστορία γενικά περιγράφει έναν απατημένο σύζυγο όπου στην αρχή απειλεί:

«θα φέρω τη βενζίνη
κι αναλαμβάνω την ευθύνη.»

και καταλήγει στο ρεφρέν που μας άφησε άφωνους.:

«την είχα άχτι, την είχα άχτι,
τώρα την έχω μόνο σε στάχτη,
μέσα στο τσίγκινο κουτί,
που φύλαγε τα μπικουτί..»

Συνεχίζω, με φιρμάτες μούρες, πρώτα ονόματα, tv περσόνες και glamourous!

Πόπη Μαλιωτάκη
"Δεν είμαι η Beyonce είμαι η Ποπάρα
έχω και φωνή έχω και κορμάρα.
Δεν είμαι η Beyonce είμαι η Μαλιωτάκη
και τραγουδώ τα λόγια αυτά,
μόνο για σένα Λάκη ¨

Στέλλα Μπεζαντάκου
"Στο κορμί μου σαν μπλουζάκι σε φορώ και δε σ' αλλάζω
στη ζωή μου κολλητό μου ρούχο που ποτέ δε βγάζω"

Θέλεις τραλαλά, θέλω τραλαλό
θέλεις φλυφιτζούρι, θέλω παγωτό

Πωλίνα
"Και όταν με παράτησες στα κρύα του λουτρού,
δεν πήγα σε ψυχίατρο, δεν πήγα σε χαρτού.
Και όταν με παράτησες στα κρύα του λουτρού,
ξενύχτησα και έκλαψα στην πολυθρόνα την μπαμπού"

Έφη Θώδη 
"Θα κάνω ότι μου ζητήσεις, θα κάνω ότι μου ζητήσεις.
Θέλω να ευχαριστηθείς και να με ευχαριστήσεις"

Ακόμα ένα αντιπροσωπευτικό σταχυολόγημα, του TOP TEN DOG By Night!

Από τον πύργο της ΒΑΒΕΛ,
έφυγα νύχτα με το ΚΤΕΛ

Εσύ γιατί δεν ξέρω με κέρασες Λικέρ
Μα εμένα στην καρδία μου δουλεύουν κομπρεσέρ

Από τότε που γνώρισα εσένα
Θεέ μου έπαψα να είμαι παρθένα

Σου στέλνω μήνυμα μ' ένα ταμ ταμ,
να μαγειρεύεις με βιτάμ
κι ήσουνα γόησσα κι έκανες μπαμ,
κι εγώ σε ψάχνω στο χαμάμ
φεύγω να πάω να βρω στο Μπανκόγκ,
τον σύντροφό μου τον Κιγκ-Κογκ
μες στο μυαλό μου βαράνε τα γκόγκ,
μοιάζω με μπάλα του πιγκ-πογκ

Τη μπετονιέρα μην παρεξηγάς
γιατί αυτή σου δίνει για να φας

Ούτε φως και γρίλια ανοίγεις...
δε με θέλεις εν ολίγοις

Από το μασάζ στη γιόγκα , κι απ' τη γιόγκα στο μασάζ
σου το λεω και σου το πα το στραβό κορμί δε σαζ...

Στο Internet σε ψάχνω με 500άρι Pentium
Αλλά δεν είσαι πουθενά για αυτό πήγα σε μέντιουμ

Αμα έχεις παλαμάρι
τι τη θέλεις τη Ferrari

Είσαι της ζωής μου γούρι
μες τον καύσωνα παγούρι

Κάθε βράδυ κόβω φλέβες
ξενυχτάω με φραπέδες
και ξηλώνω καναπέδες

Στο ρετιρέ της Αμαλίας
θα γίνει της ανωμαλίας

Θάχουμε 11 κοπέλες
θάρθουν κι άντρες με ομπρέλες.
Θα σου κάνω το τραπέζι
θα σου φτιάξω το κρεβατι
θα φωνάξουμε και κόσμο
για να κάνουμε και πάρτυ

Οου γιές όου γιές
έλα να κάνουμε σέξ
έλα να κάνουμε σέξ
για να μοιάζει η ζωή μας
με γυάλινο πυρέξ!


Και καπνίζω πούρα για 'σενανε χαμούρα
και καπνίζω πίπες για τα ψέματα που είπες.
Κορίτσι μου γλυκό εγώ σε αγαπούσα,
και μαλακία νάκανες εγώ σε συγχωρούσα.
Πάντα σε όλους έλεγα το πόσο σε ποθούσα
και τα λεφτά μου τα καλά για σένα τα κρατούσα.
Μπορεί να ήτανε σωστό μπορεί και νάταν λάθος,
κανένανε δεν άκουγα απ' το μεγάλο πάθος.
Και εκεί απάνω η σχέση μας που ήτανε κανόνι,
πετάς μια φράση πούστικια "θέλω να μείνω μόνη. "
Χάλασα ένα μύριο σε κάρτες και δωράκια,
τι μαλάκας ήμουνα δεν τα 'τρωγα σουβλάκια;;;(ΚΟΡΥΦΑΙΟ??)
Για 'σενανε δεν άνοιξα μονάχα την καρδιά μου,
ανοίξανε και οι τσέπες μου και 'φαγαν τα λεφτά μου.

... Δικό Σας Τώρα!!!!!!!!!
Αιντεεεεεεεε! Δώσεεεεεε! Πάμεεεεε βρε!!!
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ