Υποστηρίζει ότι έχουν αγνοηθεί οι κίνδυνοι από τη λειτουργία του
Την ακύρωση της απόφασης του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, με την οποία απαλλοτριώνονται 74,5 στρέμματα για τη διάνοιξη δρόμων που οδηγούν στο Χώρο Υγειονομικής Ταφής Αποβλήτων (ΧΥΤΑ) στη θέση Μαύρο Βουνό, του Γραμματικού ζητά με προσφυγή του στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) ο Δήμος Μαραθώνα, ενώ τάσσεται και κατά της κατασκευής του ίδιου του ΧΥΤΑ.
Ο Δήμος στην προσφυγή του υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι για την απαλλοτρίωση των συγκεκριμένων εκτάσεων δεν ζητήθηκε, όπως προβλέπει ο νόμος η γνώμη της υπηρεσίας Γεωργίας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, ούτε της δασικής υπηρεσίας , καθώς στην υπό απαλλοτρίωση έκταση περιλαμβάνεται και ένα δασικό κομμάτι.
Σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ΧΥΤΑ, ο δήμος επισημαίνει ότι...
έχουν αγνοηθεί και δεν έχουν συνεκτιμηθεί οι κίνδυνοι από τη λειτουργία του Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων, λόγω των ρεμάτων που υπάρχουν στην περιοχή και ήδη έχουν αρχίσει οι επιχωματώσεις με απρόβλεπτες στο μέλλον συνέπειες.
Τέλος, ο Δήμος επιχειρεί με την προσφυγή του να... πριονίσει και τον ισχυρισμό περί έκτακτης ανάγκης για την εκτέλεση του έργου σημειώνοντας ότι οκτώ χρόνια μετά την υπουργική απόφαση του 2003 για την περιβαλλοντική αδειοδότησή του έχει πάψει πλέον να υφίσταται ο έκτακτος χαρακτήρας του, ώστε να δικαιολογείται και η λήψη χωροταξικών ρυθμίσεων εκτός των ορίων της συνήθους πρακτικής και της νομολογίας.
Ο Δήμος στην προσφυγή του υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι για την απαλλοτρίωση των συγκεκριμένων εκτάσεων δεν ζητήθηκε, όπως προβλέπει ο νόμος η γνώμη της υπηρεσίας Γεωργίας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, ούτε της δασικής υπηρεσίας , καθώς στην υπό απαλλοτρίωση έκταση περιλαμβάνεται και ένα δασικό κομμάτι.
Σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ΧΥΤΑ, ο δήμος επισημαίνει ότι...
έχουν αγνοηθεί και δεν έχουν συνεκτιμηθεί οι κίνδυνοι από τη λειτουργία του Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων, λόγω των ρεμάτων που υπάρχουν στην περιοχή και ήδη έχουν αρχίσει οι επιχωματώσεις με απρόβλεπτες στο μέλλον συνέπειες.
Τέλος, ο Δήμος επιχειρεί με την προσφυγή του να... πριονίσει και τον ισχυρισμό περί έκτακτης ανάγκης για την εκτέλεση του έργου σημειώνοντας ότι οκτώ χρόνια μετά την υπουργική απόφαση του 2003 για την περιβαλλοντική αδειοδότησή του έχει πάψει πλέον να υφίσταται ο έκτακτος χαρακτήρας του, ώστε να δικαιολογείται και η λήψη χωροταξικών ρυθμίσεων εκτός των ορίων της συνήθους πρακτικής και της νομολογίας.