> Voliotaki: ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ+TOTAL SUPPORT=ΑΠΑΤΗ

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ+TOTAL SUPPORT=ΑΠΑΤΗ

Όπως διαβάσατε και στον τίτλο αυτό είναι μια μορφή καταγγελίας και αν το διαβάσει και κάποιο μέλος καταναλωτικής οργάνωσης ας μας δώσει τα φώτα του στο τι μπορώ να κάνω....



Η ιστορία απλή και γρήγορη όπως και η εξαπάτηση του καταναλωτή.

Υπάρχει λοιπόν αυτό το ΄΄προγραμμα΄΄ στον κωτσοβολο το οποίο σου δίνει την δυνατότητα να έχεις εγγύηση ουσιαστικά για 5 χρόνια με δωρεάν επισκευη,επισκεψη τεχνικου,ανταλακτικα,ακομα και αντικατάσταση σε περίπτωση μη επισκευής.

Θα μου πείτε τι καλύτερο και εν μέρη θα συμφωνήσω το μείον είναι ότι για την δικια μου την περίπτωση το κόστος για να χω αυτά τα προνόμια είναι 150 € τα οποία και πλήρωσα η δε απόκριση του τεχνικού τμήματος όπως λέει στο συμβόλαιο που υπογράψαμε και οι 2 θα είναι άμεση.

Τους ειδοποίησα λοιπόν το Σάββατο που μας πέρασε ότι χάλασε το ψυγείο (όχι τηλεόραση όχι cd/dvd,oxi pc,όχι παιχνιδομηχανη αλλά ΨΥΓΕΙΟ!!!) Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΚΟΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ.

Προσοχή λοιπόν μόνο αν αγοράζετε κάτι ακριβό η άμεσης ανάγκης κάντε το αν και στην δικια μου περίπτωση φαίνετε ότι το ψυγείο για τους εργαζόμενους του κωτσοβολου δεν θεωρείτε άμεση ανάγκη ώστε να στείλουν τεχνικό!!!!

Όσο για τα μέτρα που θα αναγκαστώ να πάρω εναντίον τους θα το δω με δικηγόρο, μάλλον.
 
AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ