> Voliotaki: Ο ΓαμΠρίλης και η Τρόικα!

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Ο ΓαμΠρίλης και η Τρόικα!



Τρόικα: - Ποιος είναι εδώ;
ΓΑμΠρίλης: - Εμείς οι δύο... Κι αν βάλω και την τρόικα, πέντε!

Τρόικα: - Αχού κάτι ΓΑΠοτσαχπινιές! Ρε, με ποιον θα συζητήσουμε;
ΓΑμΠρίλης: - Με εμένα... Εγώ είμαι ο ιδιοκτήτης. Τι θέτε; Θέτε τίποτις; ...


Τρόικα: - Έχεις τίποτα για πούλημα ρε;
ΓΑμΠρίλης: - Γη θέτε;

Τρόικα: - Ε, τι; Τον αέρα μόνο;
ΓΑμΠρίλης: -Τον αέρα θέτε;

Τρόικα: - Είπα εγώ ότι θέλω τον αέρα;
ΓΑμΠρίλης: -Δεν θέτε τον αέρα;

Τρόικα: - Για άκου δω! Μην με μπερδεύεις!
ΓΑμΠρίλης: - ΔΕΚΟ θέτε; Με τους Πρασινοφρουρούς παρέα; ΣΑΣ ΤΙΣ ΧΑΡΙΖΩ!

Τρόικα: - Ρε, την πουλάς την χώρα;
ΓΑμΠρίλης: -Ποια χώρα;

Τρόικα: -Τι ποια χώρα ρε; Την Σουηδία;
ΓΑμΠρίλης: - Την Σουηδία θέτε;

Τρόικα: - Ζήτησα εγώ την Σουηδία;
ΓΑμΠρίλης: -Αφού δεν ξέρεις τι ζητάς!

Τρόικα: - Ρε, πουλάς;
ΓΑμΠρίλης:- Την Σουηδία; Μετά χαράς... Να σου την τυλίξω;

Τρόικα: - Ποια Σουηδία ρε;
ΓΑμΠρίλης: - Αυτή με τα φιόρδ...Να την πάρεις!

Τρόικα: - Δεν θέλω τη Σουηδία ρε...
ΓΑμΠρίλης:- Τότε τι θες τελικά; Να κάνεις τουρισμό;

Τρόικα: - Όχι, να σε πετάξω έξω από εδώ και να γίνω εγώ ιδιοκτήτης. Ρε, πως θα βρω λογαριασμό μαζί σου;
ΓΑμΠρίλης: - Με CDS;

Τρόικα: - Είπα εγώ CDS;
ΓΑμΠρίλης: - Eίπες όμως, ''no money-no honey''!

Τρόικα: - Ρε, πόσο ποσοστό Ελλάδας τελικά πουλάς;
ΓΑμΠρίλης: - Ποσοστό θες; Εσύ είπες ότι θα αγοράσεις χώρα και ακόμα περιμένω να μου πεις ''πόσο και ποια;''

Τρόικα: - Ρε πόσο ποσοστό δίνεις;
ΓΑμΠρίλης: - Τα' δες; Την χώρα θέτε ή ποσοστό;

Τρόικα: - Την χώρα θέλω...
ΓΑμΠρίλης: - Όχι ποσοστό; Τον Πάγκαλο τον θέτε;

Τρόικα: - Είπα εγώ Πάγκαλος;
ΓΑμΠρίλης: - Θέτε χώρα χωρίς Πάγκαλο;

Τρόικα: - Τελικά τι πουλάς ρε; Χρέη, ή πνεύμα;
ΓΑμΠρίλης: -Πνεύμα 'Αγιο θέτε; Λεφτά δεν θέτε;

Τρόικα: - Ρε, τι θα γίνω πια με εσένα;
ΓΑμΠρίλης: -Μα, μια μου λες Ελλάδα, μια Σουηδία, μια ποσοστά, μια όλη τη χώρα... Αποφάσισε, τι ζητάς;

Τρόικα: - Την Ελλάδα ρε!
ΓΑμΠρίλης: - Όχι την Σουηδία;

Τρόικα: - Ρε, μαλάκα, που είναι ο πατέρας σου κι ο παππούς σου, που έπιαναν πουλιά στον αέρα;
ΓΑμΠρίλης: -Αέρα θέτε;

Τρόικα: - ΑΚΟΥ ΔΩ ΡΕ! ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!
ΓΑμΠρίλης: - Και δεν το λες τόση ώρα; Πλήρωσε εμένα, τα αδέλφια μου και τη μαμά μου κι είναι δική σου.

Τρόικα: - Μπράβο, αγόρι μου! Πριν και νυν, υπέρ πάντων ο αγών των ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ!

taxalia