Το καθεστώς σκληραίνει το πρόσωπό του στους πλειστηριασμούς
Οι σύλλογοι των συμβολαιογράφων όχι μόνο συμφώνησαν στον τερματισμό της περιορισμένης «αποχής» τους σε ό,τι αφορά την κατοικία, αλλά προχώρησαν επίσης και σε μια ενέργεια ηθικά κατάπτυστη για την ιδιότητα που φέρουν: Συμφώνησαν να χρηματοδοτήσουν οι ίδιοι την κατασκευή της πλατφόρμας για τη διενέργεια των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών, πληρώνοντας ο κάθε σύλλογος από 20.000€ προς το σκοπό αυτό! Τέτοια συμπεριφορά δεν συνάδει με την ιδιότητα του δημόσιου λειτουργού αλλά με αυτήν των κοινών κερδοσκόπων που επενδύουν στην αύξηση της κερδοφορίας τους!
