Μία επιστολή…καθόλου αθώα!
Άντε τώρα να μην πάει ο νους σου στο πονηρό! Με επείγον έγγραφο του τμήματος εκλογών και πολιτικών κομμάτων (όπως βλέπετε και στη φωτογραφία μας) του υπουργείου εσωτερικών ζητείται να ενημερώσουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία αν υπάρχει επάρκεια σε κάλπες και παραβάν ενόψει (!) των εκλογών του ερχόμενου Μαΐου.
Μάλιστα είναι τόσο επείγον το έγγραφο που βάζει και καταληκτική ημερομηνία την 19η Οκτωβρίου, στους δήμους που απευθύνεται για να προβούν σε ενημέρωση !
