Η Αχτσιόγλου υποσχέθηκε 120 ευρώ επίδομα στους ανέργους δικηγόρους!
Συνάντηση με αντιπροσωπία της Συντονιστικής Επιτροπής της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας είχε η υπουργός Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου, στην οποία συζητήθηκαν ασφαλιστικά και εργασιακά θέματα.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.