Από τους πρώτους δήμους της χώρας, ο Δήμος του Βόλου, προχώρησε σήμερα στην υπογραφή των νέων συμβάσεων, διάρκειας μέχρι 31 Μαρτίου 2018, με τους 80 εργαζομένους, διασώζοντας έτσι τις θέσεις εργασίας τους και διασφαλίζοντας παράλληλα την αναγκαία ποιότητα στις παρεχόμενες, προς τους πολίτες, υπηρεσίες.
Η Δημοτική Αρχή σε όλη τη διάρκεια της κρίσης, με τις πολυήμερες κινητοποιήσεις, χειρίστηκε...