Λίγο ότι ήταν ραδιοφωνική η εκπομπή, λίγο ότι ξέχασε πως στο ραδιοθάλαμο μέσα υπάρχει κάμερα….
Χαρακτηριστική ήταν εξάλλου η αντίδραση του Μεγάρου Μαξίμου, το οποίο σε διαρροή του έκανε λόγο για «ανάγκη του κ. Μητσοτάκη να πει τον πόνο του στον κ. Πορτοσάλτε».
Προφανώς δεν ανακάλυψε κανείς την Αμερική, αλλά το βίντεο ντοκουμέντο,
